Ik vind Rowena ook echt top en volwassen. jammer dat ze zo’n ontzettende kleuter naast zich heeft lopen
Niels en Rosanna zijn echt beter af zonder elkaar. Ze zijn nog geen vier dagen apart of het gaat van “we gaan echt trouwen” naar “wat een —— ———— ik haat hem/haar”. Doe ff normaal.
Ik heb wel een linkje van aflevering 1 voor je, alleen als ik die hier plaats dan maakt ie er een filmpje van die niet werkt. Iemand enig idee hoe ik daar een gewone link van maak?
Hahahaha Fabiola: ik vind het echt disrespectloos.
Joe.
ja toen rolde mn ogen ook wel ff, of die jongen die over gelina zegt: “ja ze is wel moeilijk, ja uh moeilijk. nee zeker niet makkelijk, is wel moeilijk hoor ja” ofzoiets
Oeeeh, ik heb nu even anderhalf uur niets, moet vanavond weer terug naar werk dus ga het gauw even kijken. Ben benieuwd of dit een beetje een juicy aflevering wordt!!
Als hyperlink invoegen werkt niet? Via dat “schakeltje” bovenin?
Ik vind die Gelina echt zo schattig op een of andere manier. Vind haar ook echt mooi
Ben benieuwd hoe oud ze is, kon t zo gauw niet vinden
Gok tussen de 18 en 21 ofzo? Ik kom er wel net achter dat Donny pas 21 is! Dacht wel minstens 24
Wow echt.
Van Gelina dacht ik al, vind haar kinderlijk ofzo? Maar ook weer heel serieus
Ja qua uiterlijk ziet ze er echt jong uit, ze kan wel nog echt door voor 17 misschien . Maar inderdaad, qua innerlijk vind ik haar ook heel wijs overkomen! Vond in de aflevering van gisteren ook best wel netjes hoe ze reageerde op de jongen van haar date. Dat ze het gewoon benauwend vond. Ze had ook niks kunnen zeggen en lullig kunnen doen, om haar gevoelens te uiten.
Ik word echt moe van die rosanna en niels😑
Echt iedere keer is het weer hetzelfde liedje. Ik ben er klaar mee blablabla en het is uit. En uiteindelijk komen/blijven ze alsnog bij elkaar wtf😓
In de eerste aflevering staat dat ze 23 is bij hun introductie
Zegt Fabiola nou “dit is zo disrespectloos” ?!
Haha…jup
Wat een leuk meisje zo!!!