Hmm in dit artikel van toeps uit 2014 was ze 15, dus opzich zou het dan wel kloppen toch? Tenzij ze toen al aan het liegen was over dr leeftijd
Lekker afleveringetje wel
Videoland doet het niet bij mij
Oeehh ik ben het nu aan het kijken!
Wow, die laatste scène waarin die mannen op het strand aan het praten zijn met elkaar: dit is precies waarom ik niet in monogamie geloof en ik mannen niet vertrouw.
Die laatste scene vond ik echt heftig. En ruud vind ik echt een vieze vent
Wooow Donny, echt vuil. “Gap als je het hier overleeft kan je thuis zovaak vreemd gaan als je wilt!”
Op Womentalk staat een linkje van de nieuwe aflevering.
Kan hem zelf pas vanavond kijken jammer genoeg
Want elke man is zo? Sorry maar het zijn wel bepaalde types die mee doen.
True that maar mijn ervaring leert helaas dat vrijwel iedere man vreemdgaat als het erop aankomt. En afgaande op wat we tot nu toe hebben gezien zou je toch zeggen dat bijvoorbeeld een Donny en Ruud echt blij zijn met hun huidige relatie en daarom in theorie niet vreemd zouden willen gaan? Maar uit dat gesprek dat ze daar voeren blijkt dat ze niet willen vreemd gaan zolang het uitkomt, maar wat niet weet wat niet deert.
En ja natuurlijk zijn dit bepaalde types maar ik denk dus dat deze vlag opgaat voor de gehele mannelijke bevolking, helaas. (Ik zei daarom ook dat ik niet in monogamie geloof, maar dit is dan misschien weer een andere discussie en daar is het niet de plek voor hier.)
En ik denk ook niet dat het feit dat ze iemand anders willen neuken iets afdoet aan hoeveel ze van hun vriendin houden. Ik denk gewoon echt dat monogamie niet in de natuur van de mens zit, hoe graag we dat ook allemaal zouden willen.
Maar dat is jouw ervaring ik denk dat er genoeg mensen zijn die een andere ervaring hebben. Ik geloof zelf ook niet in monogamie maar ben van mening dat dat niet gelijk hoeft te betekenen dat je dan maar altijd vreemd moet gaan. Ik denk ook dat er genoeg mensen zijn die er wel in geloven of er een andere invulling aangeven met hun partner waardoor je het niet onder vreemdgaan kan beschouwen. En eerlijk gezegd denk ik niet dat hun 100% gelukkig zijn met hun relatie anders zou je naar mijn mening niet meedoen aan zo’n programma. En daarnaast vind ik het te makkelijk om het dan maar af te schuiven op de mannelijke bevolking, waar zijn de vrouwen in dit verhaal?
Laat ik het zo zeggen ik geloof voor mezelf niet in monogamie. Ik denk dat er wel genoeg andere mensen zijn die er wel in geloven en er zo naar leven.
Ik denk ook niet dat vrouwen van nature perse monogaam zijn, ik maak hier verder ook geen onderscheid in maar ik heb het nu over mannen omdat dit fragment dus over mannen ging.
En over het feit dat het goed is om er een andere invulling aan te geven, daar ben ik het sowieso mee eens. Ik denk dat het traditionele beeld van een relatie hebben in de praktijk gewoon vaak niet werkt en te ingewikkeld is. Hoe dat dan precies moet weet ik ook niet. Ik denk wel dat je al heel ver bent als je niet hoeft te doen dat je elkaar altijd de aller aller mooiste, meest sexy, meest aantrekkelijke persoon op aarde vindt want er zijn natuurlijk altijd mooiere mensen. Dus als je tegen elkaar kunt zeggen: Ik vind jou fantastisch en ik wil met jou zijn want ik vind je mooi en leuk, maar godverdomme persoon X zag er echt geil uit vandaag, dan ben je denk ik verder dan wanneer je die gevoelens doodzwijgt.
Ik weet trouwens heus dat er mensen zijn met een monogame relatie en waarbij niet wordt vreemdgegaan maar ik denk dus dat je dan altijd strijdt voor iets dat niet echt bestaat.
Ik vind Rosanne zooo ontzettend vermoeiend
Pff ja echt! Best wel psycho ook. En soms ook zulke stemmingswisselingen waarbij ze écht agressief kan zijn. Echt niet oké hoor. Zoals ook weer dat voorstukje van volgende week. Hoe vaak heeft ze wel al niet met dingen gegooid oid? Wow. Als ze thuis ook zo is, snap ik wel dat hun relatie heel intens is
Ze laten natuurlijk ook express die “extra” beelden zien, zodat er hopelijk meer drama komt. Normaal gesproken had ze dat pas gezien bij het kampvuur, maar ws was het niet spannend genoeg allemaal dus moesten ze hiermee even voor meer drama zorgen. De programmamakers weten ook echt wel hoe zij is en daarop reageert. Heel bewust allemaal. Wat smerig eigenlijk, haha. En toch kijken we
Vind Rowena trouwens wel echt een topwijf! Ze komt zo wijs en volwassen over. Ze probeert altijd alles te relativeren, laat zich niet gek maken. Ook voor de andere dames. Echt knap hoor!
Volg je haar op Instagram? Daar is ze nog 1000 keer zo vermoeiend.
Nee, bewust niet haha
Haha vertel me meer! Ik volg hun allemaal niet uit principe maar ben wel benieuwd!
Ik neem trouwens aan dat ze van RTL hun profiel gesloten moeten houden, maar met welke reden zou dat zijn?
meer volgers krijgen denk ik. Nu kun je niet zomaar komen gluren