Oooh dat programma was ZO slecht!! Kwam die rare ex ook nog in. Dat meisje die vorige week Lisa een schele otter noemde vind ik zooooooooo erg op die tweeling lijken trouwens
haha ja denk dat je dat alleen vind omdat ze hetzelfde accent hebben
Ja inderdaad, dat accent! Ik moest stiekem wel een beetje lachen om schele otter
Hahaha ja ze praten echt precies hetzelfde, ook zo schor. Deze is alleen 2x zo lang en breed geloof ik
ja en me.rel van temptation vips praat ook zo. ze komen allemaal bij mij uit de buurt trouwens dus misschien vinden mensen ook wel dat ik zo praat
Zo irritant dat bijna alle mensen van Temptation en Ex on the beach hun instagram op prive hebben staan Ik wil gewoon ongegeneerd gluren zonder al die mensen te hoeven volgen #firstworldproblems
ik heb net een linkje geplaatst op womentalk (mocht je hem nog niet gezien hebben
Omg hebben jullie dat filmpje van Donny gezien?? Ik weet even niet hoe ik een Facebook filmpje moet linken, maar je kan 'm zien op de Facebook van Michella Cox. Je ziet iig die Danique bovenop Donny liggen
Natuurlijk heel erg voor haar dat ze een herseninfarct heeft gehad maar ik snap dan echt niet dat je dan denkt oh ik leef maar Ă©Ă©n keer, ik ga mân relatie maar eens flink testen?
Nooo Donny, vind Amije en hem zo leuk samen
Jaaa!!
Wow wat een figuur is hij toch ook. En verder sluit ik me aan bij de opmerking van @punaise.
Dat accent trouwens van die ene mannelijke verleider, pfff zooo niet mannelijk. Misschien moet dit in het Omg topic, sorry.
Volgens mij was deze video hier al geplaatst maar even eerlijk, deze meid moet toch tegen zichzelf in bescherming worden genomen? Ik vind dit echt heel sneu want dit is echt puur sensatie zoeken.
Haha ja ik snap deze gedachtengang ook niet
Ik vind Amije dus heel leuk en Donny ook wel, alleen hun samen niet perse? Lijken me echt zo van die goede buddies die ineens een relatie kregen waar t lekker n beetje voortkabbelt. Niets mis mee natuurlijk maar heb niet perse dat ik ze dus superleuk samen vind.
@kringel je bedoelt van die âvloggerâ die zichzelf ook heel grappig vindt? Ik kan hem echt niet aan haha, vind hem zo vreselijk. Snap ook echt niet dat je daar als vrouw voor zou vallenâŠ
Ben benieuwd naar de aflevering straks!
Ik heb morgen geen tijd om te kijken dus ik blijf wakker tot 00.00. Hoop dat ik het vol houd haha
Hoe oud is dit kind nou? Ze zegt 18 maar iedereen in de comments zegt dat ze liegt en 20 is