Temptation Island #1

Hahaha ja viel mij ook al op! Ook op het einde over dat hij zo nog maar even moet blijven om
moppen te tappen en dan die beetje onhandige arm op z’n schouder haha.
Vind wel Olcay haar programma even leuk als TI zelf!

1 like

Jullie moeten hier echt meer posten. Ik vertik het om een account aan te maken op videoland. Dus alles hangt van jullie af.

6 likes

Hier hetzelfde. Ik kijk 3 keer per dag alleen op WTF om te zien of iemand al een drive linkje heeft gepost.

1 like

Haha me too

1 like

En elke x zo jammer als er een berichtje bij gekomen is want geen linkje naar de Google drive is

1 like

Echt? Ik vind die gossip afleveringen juist tenenkrommend! Vond die roddelrubriek met die enge Michella zelfs nog beter.

Ja ik vind het leuk! Ze laat ze niet zomaar wegkomen met hun antwoorden. Vraagt vaak wat ik als kijker ook graag wilde weten. En dit verweven in een gezellig praatje. Zo zie ik het!

Wat vind jij tenenkrommend?

omdat hier ook af en toe over ex on the beach wordt gepraat: hoe laat komt t op mtv? weet iemand dat?

22:00 geloof ik

dacht ik ook maar ik refresh al 20 minuten :persevere:

Oh op de site? Ik denk dan pas als ie op tv al is afgelopen

Ik vind het stiekem zo grappig dat Niels en Rosanna weer opnieuw meegedaan hebben om te bewijzen dat ze echt de verleiding aangaan, maar gelijk weer in PRECIES hetzelfde gedrag vervallen als toen. Niels doet weer te flirterig met een meid en Rosanna maakt het weer rigoreus uit waardoor Niels weer gaat huilen en het ook uitmaakt. En daarna waarschijnlijk toch weer samenkomen na alle ellende :sweat_smile:

13 likes

Ja misschien ook omdat Olcay een beetje voor me heeft afgedaan. Ze deed zich altijd voor als een enorm slimme businessvrouw en nu ineens verlaagt ze zich door dit roddelrubriekje.

Aah, en voor mij is het een beetje andersom. Ik vond haar altijd irritant. Vanwege dat imago van slimme zakenvrouw plus haar hoofd ofzo wat mij niet aanstond. Mijn verwachtingen waren dus dat ik mij zou irriteren aan haar.

En nu blijkt ze een (in mijn ogen) gezellige grappige vrouw te zijn!

Bij ex on the beach zat toch ook een tweeling? Hoezo zijn die ineens ooit verdwenen? Ik hoop dat Alex met zn ex on the beach vriendinnetje in de volgende temptation zit :joy:

Hahhah die Olcay neemt volgens mij echt niks of niemand serieus :joy: ik geloof echt nooit iets van wat ze zegt. Op de rode loper tegen iemand ‘oooh wat een prachtige jurk, staat je fantastisch’, en het komt op mij over alsof ze net zo goed kan zeggen ‘weet je waar de wc is?’

6 likes

Die hebben/hadden een eigen televisieshow toch? Hoezo weet ik dit, vreselijke types

Haar tassen worden tegenwoordig bij Kruitvat verkocht, dus veel lager kon ze niet zinken geloof ik :joy:

Vind haar overigens ook niet leuk. Tenenkrommend, maar wil wel de juice weten… :grimacing:

1 like

Geen idee, ik weet ook niet meer hoe ze heten en wanneer ze verdwenen maar dacht bij de vorige aflevering ineens van heh waar zijn ze

es.mee en sh.ar.on. die werken bij de su.b.way in mijn stad en komen wel eens eten halen bij mij op m’n werk haha. hadden idd een programma dat ze samen naar bulgarije op vakantie gingen