Dit is een belediging voor Pippi
Ohh jaa! Ondanks dat ze er waarschijnlijk niks aan kan doen, stoor ik me daar echt iedere keer weer aan
Wil ik net gaan kijken, ligt Videoland eruit
Pffff ik ook hoor, ze hebben volgens mij zelf eerder ook al gezegd dat hij de fout in gaat als hij niet uit kijkt en ze hebben toch ook de beelden ervoor gezien waarop zij zo van streek is…
Niels gedraagt zich echt als een heilig boontje ja het irriteert me zo erg omg
Ik snap bij sommigen trouwens echt niet waarom bepaalde beelden werden getoond? Hoezo hebben ze Stefano niks laten zien over hoe Gelina reageerde op dat hij Danique al kende bijvoorbeeld?
Snap niet dat zoveel mensen Zwanetta zo knap vinden? Ik vind haar echt niks
Voor de rest niet echt een spannende aflevering
Ze heeft alleen een lekkere kont, maar verder geen bijzonder hoofd. En ze praat vrij irritant.
Ik moet wel zeggen dat ik haar wel sex appeal vind hebben. En ze kan goed dansen. Die combinatie zorgt denk ik dat er veel mensen zijn die haar aantrekkelijk vinden.
Ik ben echt verliefd op danique, serieus is denk ik het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb. Ok, misschien wel knappere meisjes gezien maar bij haar klopt haar stem en manier van praten en bewegen ook gewoon helemaal ofzo? En ze komt tot nu toe ook super lief over.
Ik vind haar ook prachtig. Ze heeft ook continu een lieve mooie glimlach. Ben wel benieuwd hoe zie eruit ziet zonder dat rode haar. Dr uitgroei leek aardig licht?
Whaaa nu ik m’n bericht teruglees vind ik mezelf echt een creep
Jaaa hands down de beste verleidster, zo leuk is zij.
Bij welke aflevering zijn ze nu? Ik wil tegen het einde van het seizoen gaan bingen namelijk.
Aflevering 6 is gisteren online gezet! Ik weet alleen niet hoeveel er in totaal komen, 12 ofzo? Ik hoop geen 16 iig
Even terugscrollen op haar Instagram en je kunt het zien
Vind haar met dat rode haar wel net wat meer “bijzonder”. Niet dat ze met een meer normale kleur lelijk is ofzo, maar door dat rode is ze opvallender en het steekt ook af bij haar lievige persoonlijkheid (sorry klinkt creepy en is een beetje vaag uitgelegd haha).
Vind Zwanetta een hele zwoele blik hebben, mooie ogen
O en Danique vind ik op bewegend beeld veel mooier dan op haar insta
Ja helemaal mee eens hoor!
Ik vind Danique ook leuk, het enige jammere wat ik vind is dat ze verleidster is en geen deel van een koppel
Sorry maar ik snap echt niet hoe je je kan opgeven als verleidster, elke aflevering weer denk ik: waarom? Zeker bijvoorbeeld een Tess(a?) die blijkbaar sociaal cultureel werker is of een Maxime van vorig seizoen die pedagogisch medewerkster is. Hoe kan dat???
Nah en ik vind het gewoon zo verdrietigmakend en teleurstellend dat mensen moedwillig een relatie willen slopen
En toch elke week kijken he
Die Tessa is sowieso zo’n erg tokkiewijf, die is al vaker heel ordinair op tv geweest. Was meer in shock over dat ze daarna zo’n baan kreeg. Vroeger was ze “”""“model”"""
Wat loopt Olcay in Ti gossip ontzettend te geilen op Jay!
“Heb je al iemand gehad wiens naam met een O begint?”
… What