Ja ik was het ook 1x vergeten, daarom doe ik het nu altijd direct Tja 1x 8 euro van al die keren een gratis abonnement is nog steeds een goede deal Ik maak er best veel gebruik van.
Ja precies!
Niels: Alex met zijn plastic-tandjes
Hallooooo pot verwijdt de ketel
Hahaha, ja net of hij zelf geen gebleekte tanden heeft
Gelukkig komt Rosanna die straks uit z’n mond trekken.
Haha ze hadden het allemaal veel erger kunnen maken als ze andere beelden hadden laten zien. Rowena die flipt of dat andere kind dat zat te huilen op de bank
Niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar na de aflevering van vandaag vind ik Niels zó zielig, heb echt medelijden met hem en hoop dat hij heel gelukkig wordt met Fabiola en zijn facings.
Dat terzijde: vraag me af waarom Gelina een tas mee had naar het kampvuur? Wat zit daarin?
Ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat met Donny en Danique. En jeetje die blikken die hij Zwanetta gaf zeg. Belooft niet veel goeds.
Ik snap dus ook echt niet dat ze die beelden van Niels en Fabiola op de bank met dr korte blote billen rokje niet hebben laten zien ? En zo zijn er nog idd andere beelden die heftiger waren.
Als ze die hadden laten zien was Rosanna diezelfde avond nog bovenop Alex gesprongen uit wraak, net als de vorige keer. Dat zou pas tv zijn jongens.
Ze weten ook wel precies welke beelden ze gebruiken voor het kampvuur. Vooral bij Niels en Rosanna. Rosanna had al veel ergere beelden kunnen zien van Niels idd met Fabiola🙄
Ooh ik ben zo benieuwd! Je hoort de mannen in de voorstukjes ook behoorlijk tekeer gaan over hun vriendinnen volgens mij
Ik wil nu toch een account aanmaken op V.ideoland (ja 'k ben gezwicht ). Maar als ik m’n e-mailadres invul (outlook), kan ik niet verder? Moet dan op “verder” klikken, maar er gebeurt niks? En hoe doen sommigen dat met zo’n 10-min e-mailadres oid? Hoe kun je je dan later weer afmelden en dat bevestigen ofzo?
Edit: het mailadres wat ik wil gebruiken is niet m’n standaard mailadres, maar wel een waar ik zo weer bij kan iig.
Precies dit! Watttt is er met haar mond gebeurd joh !? Niet mooi.
Helemaal verpest!
Trouwens, ik vind Yolanthe zoo mooi steeds.
En ik vind Kay het zo leuk doen! Dat ie nog even tegen Danny zegt: slijmbal. En tegen Ruud zoiets als ‘Hee Ruud ouwe hippie’. Het komt zo spontaan over.
Wat reageren die kerels overdreven op Rosanna? Niels gaat echt wel te ver met die Fabiola. Het is toch geen gevoelloos systeem waarin enkel duidelijke grenzen tellen? Je hoeft niet vreemd te gaan om iemand te kwetsen, niet serieus te nemen en voor lul te zetten. Word echt boos van zijn slachtofferrol.
Ja, mee eens! Ik vind het ook fijn dat ze zo rustig en down to earth blijft in aanloop naar het kampvuur.
Ja ik vind Yolanthe ook mooi, maar haar stem !? Echt een chronische kraak.