Jaa ik had nog zo gehoopt op touchid zoals de iPad air ook heeft! Dus ben ook een beetje teleurgesteld indd. iPad mini is altijd mooi, had er vroeger een en die vond ik heel fijn qua formaat.
Haha ja ik ging nog kijken of ze de touch hadden toegevoegd voor je, ze hebben helaas niet naar je geluisterd. Ga je volgend jaar afwachten?
Ik ga sowieso voor deze, want ik heb de 11 dus het is sowieso een grote verbetering. Ff de maten van de pro goed bekijken, want ik vind goud echt superleuk en betere camera is top voor vakanties
Ik ga voor de gouden pro!
Vrijdag om 14u kun je bestellen, heb nu de X en als ik 2 foto’s maak heb ik nog maar 13%
Ahh superleuk!! Ik doe denk ik met je mee. En wauw, wat een verbetering zal dat voor jou zijn haha Heel chill.
Scherm van iwatch 7 zal ook echt weer zoveel mooier zijn dan degene die ik nu heb (iWatch 5 ofzo). Mooi najaar wordt dit
Hmmm de mijne (iPhone XR) is zo langzamerhand wel echt aan vervanging toe. Ga denk ik voor een mini maar ben niet zodanig verliefd dat ik die op korte termijn al ga halen! Nog niet zo erg als @Oprah haha.
Wat zijn goede maar vrij kleine Bluetooth speakers? Ik ben zo’n oud mens dat momenteel nog steeds met een kabeltje m’n speakers aan m’n enorm trage laptop verbindt maar ik wil ook wel eens mee zijn met de jeugd en lekker gemakkelijk muziek van m’n smartphone opzetteb
Jbl heeft kleine en volgens mij zijn die wel prima
JBL go! Ik heb de eerste versie en die gaat al zo’n 5 jaar mee. Echt een top ding. Mooi geluid en hij kan best hard voor zo’n klein dingetje. Ik weet niet of je ING hebt, maar via de rentepuntenwinkel kun je korting krijgen op JBL en anders zijn ze ook wel eens gewoon in de aanbieding. Oh ik zie net dat bepaalde kleuren bij JBL zelf in de aanbieding zijn
Ik heb een JBL clip en die vind ik echt prima!
Hallooo, nog een vraagje van mij: kan iemand een compacte en vrij lichte powerbank (of iig iets dat niet mega log is) aanraden met minstens 10000mah, liefst onder de 30 euro? Snelladen hoeft niet maar mag, meerdere poorten hoeft niet maar mag! En iets dat snel online te bestellen valt want hier in de buurt is er niet zoveel in de winkels.
Op Coolblue is er niet zoveel op voorraad dus ik heb nu op Bol even gekeken en deze merken lijken me wel wat Trust, Mojogear en Lifegoods. Dus als iemand over deze wat weet wil ik het zeker ook horen. En andere opties dus ook gevraagd.
https://www.allekabels.nl/powerbank/15477/1804041/powerbank-20000-mah.html
Ik heb deze. Je hebt hem in verschillende groottes. Ik heb die van 20.000mAh. Hij doet het goed, niets op aan te merken.
35 euro, maar ik heb deze en prima ding: Xtorm
Mijn vorige was ook van Xtorm en veel gebruikt, na een jaar of 5 ging de batterij wel erg snel leeg maar kon dan nog zeker wel 2 keer opladen. Had die nog wel willen gebruiken maar helaas een keer kwijtgeraakt.
Bedankt voor de tips allemaal! En @Lula sorry dat je zoveel posts moet verplaatsten, ik vergeet altijd dat het tech-topic bestaat
Wat is nou echt een goede en veilige VPN?
Kan je op een MacBook Air ook tekenen met zo’n Apple pen? Of iets kopen om aan te sluiten zodat je kan tekenen?
Mijn huidige MacBook is inmiddels 10 jaar oud dus ik ben echt niet op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen.
Volgens mij alleen op een iPad en kan je wel een koppelstuk kopen tussen iPad en je MacBook en gebruik je dan de iPad om op te schrijven.
Heb zelf een MacBook pro en een van de dingen die ik echt mis tov mijn vorige laptop met touchscreen is kunnen schrijven/tekenen dus als iemand weet of/hoe dat wel kan zonder iPad dan ben ik ook heel benieuwd!
Oh, ik hoopte dat Apple of een ander merk misschien een aansluitbaar tekenpad maakten. Dacht dat ooit eens gezien te hebben maar is ook al lang geleden.
Ja van wacom. Die vindt je gewoon als je googelt op tekenpad macbook
Je kan een tekentablet kopen en die er op aansluiten. Ik vind zelf Huion een fijn merk (je hebt ook Wacom maar daar ben ik minder fan van). Dat is dus wel een losse tablet, je tekent niet direct op het scherm zoals je op een iPad doet.
Ah slim, ik had nog helemaal niet gedacht aan een ander merk tekentablet zoeken voor bij de MacBook!