Bij Apple kan je gewoon met het standaard pdf programma ook tekst toevoegen, kan dat niet ook met de Windows versie daarvan?
@Feather @ellegirltalk @Vaiana
Bedankt! Het is gelukt door een combinatie van paint en Canva!
Pdf kon ik niet gratis proberen omdat ik dan gelijk creditcard gegevens moest invullen. En ik had mijn cv alleen opgeslagen in Pdf … Nu heb ik het maar op meerdere manieren opgeslagen
Misschien voor volgende keer in google doc maken en dan opslaan als pdf, ik doe dat ook nu ik voor microsoft office moet betalen
Volgens mij klopt dat van die foto wel, misschien afhankelijk van de instellingen van de ander. Maar die instellingen weet je niet natuurlijk. Zijn de berichten (ook die aan je vriend) al aangekomen inmiddels?
Ja, inmiddels wel opgelost! Kwam uiteindelijk gewoon aan
Argh ik was een megalang luisterboek aan het luisteren op de Kobo app (van +48h), en op 1 of andere manier is hij terug naar start gesprongen.
Kan ik op een of andere manier terug springen naar waar ik laatst zat?
14 september is de persco over de nieuwe iPhone en iWatch Zijn er meer mensen die dit soort dingen live kijken? Ik geniet echt van zo’n hype
Ja!! Zou er niet perse voor thuis blijven ofzo maar ik geloof niet dat ik de 14de veel spannends te doen heb dus dan zet ik het zeker ff aan. Héél benieuwd naar de nieuwe iPhone vooral.
Ik zou het hebben gekeken als er een nieuwe laptop zou worden aangekondigd maar dat is niet het geval.
ik hoop zo op touchid ipv faceid in de iphone 13 dan ga ik die sowieso vroeg of laat kopen. vind dat bij mij ipad air zo fijn! loop sowieso de helft van de tijd nog met een mondkapje voor dus dit zou wel fijn zijn
@kleinmaargroot ben je aan het kijken? Love de nieuwe iPad mini maar heb ik natuurlijk totaal niet nodig
@Oprah ik ben zo benieuwd naar de iPhone 13! Die watches kunnen me gestolen worden
Ik sta morgen bij amac hoor haha!
M’n broertje laat me zometeen weten of ik morgen al kan bestellen.
De mini is echt gaaaaaf en ik heb ook niks met die watches.
Haha ik heb dus net een nieuwe iPad Air (oke 3 maanden ofzo)
NU AL HEBBEN! hahaha
Ow dit ziet nog niet uit als de 13, of toch wel
IK GIL
@tessel
Ik wil wel de pro, jij?
Nee man veel te groot en ik vind die blauwe echt lillek
Ik wil de mini!!
Doe mij maar de roze
Ooh ik geniet wel van al die filmpjes, heerlijk
Gave opties hoor! Al weet ik niet hoe die nu al op de 12 zijn…
Aah nu komt de pro!
Haha nou echt heeel gaar maar ik kon ineens niet meer live kijken, dus ik ga er vandaag goed voor zitten! California-thema, zag ik? Wel heel anders dan een gillende zaal, maar alsnog leuk
Zag wel al artikelen en vind het wat betreft de iPhone niet heel sensationeel! Wel een upgrade natuurlijk, maar niks speciaals ofzo!
Ik wil zo graag weer een gouden telefoon, zag dat eindelijk bij de pro