Wow ios 15 geeft Safari een hele nieuwe look! Even wennen maar wel nice denk ik
Ik vind het echt naar! De adresbalk onderin? Ik zit continu verkeerd
Je kan die in de instellingen weer boven zetten. Ik zat ook steeds verkeerd, heel irritant.
Je bent mijn held
Wow dankje!
@kleinmaargroot
Undddd heb je ‘m binnen?
Ga morgen bij m’n broertje in de winkel (hij werkt toevallig bij amac) hoesje en screenprotector halen.
Ja kon vandaag, maar was niet thuis! Dus het wordt maandag! Jij wel?
Ga je zo’n hoesje met magneet nemen? Ben ook aan het kijken, nog een leuke gezien?
Edit oeh love deze, in koraal
Ooooh nou morgen dan, yes heb ‘m maar durf ‘m nog niet te gebruiken hahaha. Zul je zien dat ik weer lomp ben.
Ja ik zou graag die doorzichtige willen! Morgen eens kijken wat ze zoal al hebben.
Keep ya posted.
Hahah snap het gevoel helemaal! Eerst maar hoesje enzo dan toch?
Ik zie dat ze ook soort pasjeshouders hebben. Ik heb nu ook al m’n pasjes bij m’n telefoon, ook nog maar even in die accessoires duiken
Edit trouwens leuk dat hij daar werkt. Krijg je nog familiekorting?
Edit @Oprah is het idd de doorzichtige geworden? Ik neig daar nu ook naar! Ik wil die glimmende gouden randjes wel blijven zien
Iemand verstand van MacBooks? Mijn werk MacBook blaast constant, maar dan gewoon écht heel de tijd… mijn collega’s, die hetzelfde werk doen en dezelfde laptop hebben, hebben er geen last van. Bij hen is het alleen af en toe.
Misschien wordt ‘ie moe van je?
wat vervelend! hier staan tips goed uitgelegd:
ik zou vooral even bij Activiteitenweergave kijken, misschien is het een applicatie die heel veel van je macbook vraagt terwijl je niet doorhebt dat die aanstaat?
Niet in Google Chrome werken iig
Hoeveel GB verbruiken jullie per maand via mobiel? Ik heb een abo voor 2GB en gebruik 4G maar zit iedere maand rond de 4000/5200 mb dus makkelijk 4/5GB per maand. Ik kijk geen youtube of series online alleen soms overdag instagram of dit forum. En 2x per dag de nos app bijvoorbeeld. Thuis altijd op wifi en dan zet ik internet uit.
Vroeger zat ik rond 1/1,5GB en toen gebruikte ik ook IG/whatsapp en internet voor het forum.
Hmm, 4/5 gig voor alleen insta of dit forum? Dat is wel heel veel! Verstuur je veel foto’s of filmpjes via whatsapp misschien?
Valt ook mee denk ik. Gewoon “normaal”. Wat is normaal? Haha. Maar op een gekke dag 5/10 foto’s via whatsapp. Zelden een audio of filmpje. E-mail app heb ik ook niet. Ik heb echt het idee dat iets enorm data loopt te slurpen. Maar ik krijg maar niet gevonden wat zo’n verschil maakt.
Je kan op insta aanzetten dat ie minder mobiele data gebruikt! Vaak wordt er ook wel bijgehouden wat zoveel data slurpt, dan zou je dat uit kunnen zetten.
Helaas, ik moet in Chrome werken 🥲 ofja, onze applicatie is het meest optimaal in Chrome.
Ik heb al mijn hele leven prepaid/wifi gebruikt voor mijn telefoon. Maar het wordt nu toch tijd om een abonnement met data aan te schaffen. Ongelimiteerde data is erg duur. Hoeveel GB denken jullie dat ik het beste kan nemen?
Wanneer/waarvoor zou je mobiele data willen gebruiken? Als je alleen af en toe een whatsappje stuurt heb je natuurlijk minder nodig dan als je een uur op de trein elke dag Youtube wilt kijken.
Ik heb 2GB geloof ik, is meer dan voldoende omdat ik bijna altijd op wifi zit (4g staat ook niet standaard aan als ik buitenshuis ben).