Hij lijkt op zo veel verschillende acteurs Net een mix haha
Ja me too! Helemaal als hij die coltrui/trenchcoat met pak aan heeft. Wow! Haha
@Pantalones hij heeft ergens ook wat weg van Ryan gosling ofzo maar dan veeeeel knapper naar mijn mening
Hahaha! Wat vind je van zijn interactie met die blonde chick altijd?
En terecht
Zijn naam is wel verkeerd geschreven in het artikel. You had one job Linda
Zo, ik na het zien van die linker foto ook
Hahaha ik lees dit nu pas
Luka-ku-ku-ku he’s no red and he’s no blue
Luka-ku-ku-ku he scores goals for me and you
With his left, with his right
He scores goals from every side
He’s got balls, he’s polite
And he’s Brussel’s dynamite
Hahahaha sorry, m’n vriend heeft me dit liedje echt 5 jaar geleden ofzo geleerd en ik heb het ALTIJD meteen in mijn hoofd als ik Lukaku zie.
Sorry als de tekst niet klopt, zo gaat ie in mijn hoofd iig, haha.
En zijn stem. Ik kan niet beschrijven wat ik daarvan vind (positief dus).
Ik heb de Mariniers kalender 2021 binnen.
Voor wie er niet bekend mee is; het is een jaarlijkse “sexy” kalender gemaakt door het Nederlandse Korps Mariniers. De volledig opbrengst is voor het goede doel.
Het zijn dus geen bekende mannen, maar onbekende strijders voor volk en vaderland enzo.
Dus ja, ik heb natuurlijk gehoor gegeven aan mijn burgerlijke plicht.
Ik deel een paar foto’s. Als je meer wil zien moet je natuurlijk zelf even een kalender kopen voor uhm… “het goede doel”
De goede doelen zijn trouwens oa Stichting PTSS, Stichting hulphonden en het Sofia kinderziekenhuis.
Brb even goed doel steunen.
Ik heb gister trouwens nog een screenshot gemaakt. Mocht iemand hierop zitten te wachten
Lol dat wapenonderhoud erbij
Wow die billen doen me bijna mijn pacifisme heroverwegen.
Blijven denken aan het goede doel. Hou dat vast.
Ha ik heb hem ook! Heb volgens mij zelfs nog een link geplaatst in wjekw topic. Maar ik vind er een paar niet zulke hete mannen tussen zitten. Dus dat is een beetje balen, zitten we daar een maand verplicht naar te kijken. Of ik sla gewoon een maand over
Ik blijf het hele jaar switchen tussen januari en december