Ik luisterde de aflevering van de monica geuze fanpodcast waar hij te gast was en wist toen nog niet hoe hij eruit zag, maar dacht toen echt ahhhh wat een droppie. Duidelijk nog jong, maar wel een hele leuke jongen.
Ik gokte op een ontsnapte corpsbal van Vindicat, maar Veritas klinkt ook zeer plausibel.
Brb even m’n kilometerrange wat omhoog schroeven.
Stop er snel mee, want voor je het weet heb je een tumblr account en open je elke ochtend tumblr alsof het een nieuwssite is
Ik kan al niet meer stoppen Ze zeggen dat er een onthulling gaat komen als Golden uitkomt omdat Louis een selfie postte en dat betekent dat er iets gaat gebeuren.
Hahaha klinkt alsof jij al te ver in the rabbit hole zit (ik ook hoor).
Ik heb even mijn favoriete foto’s geselecteerd:
En mijn bijdrage aan dit topic: Hugh Dancy (Hugh Fancy), vooral in Hannibal. Wat een knappe man
Had iemand Lucas Bravo (Emily in Paris) al gepost? Normaal niet echt m’n type (te mooiboi) maar die chef-outfit…
Ik wilde net de hoofdrolspeler van man of steel posten en toen dacht ik ineens verrek volgens mij stond hij al in de lijst. En ja dus. Echt wat een knappe vent. Kan het niet laten dus daarom toch nog even als Superman.
Het nieuwe seizoen zal wel vertraging oplopen.
Ik vond die serie dus niks aan maar deze foto laat me twijfelen om het toch niet nog een keer te proberen.
Alleen hiervoor zeker kijken
Kan hij ook invlechten denk je?
Ik zit the haunting of bly Manor te kijken, en omg die Peter quint? Wat een fucking hottie serieus dat Schotse accent ook damn
Zijn abs lijken wel erop getekend!
Jaaaaa en ik vind z’n outfits ook heel sexy.