Superhete-mensentopic

Omg weten jullie nog dat ik deze hottie hier kwam melden haha?
Kijk dit nou!!!

21 likes

11 likes

Don Henley toen hij nog jong was :heart_eyes:

3 likes

Ik zag iets over Peaky Blinders voorbij komen en ughh Cillian Murphy :heart_eyes:

download

28 likes

JAAAA!!! :heart_eyes: Ik ben PB aan het bingen en ben echt ZO geobsedeerd door hem!!! Lekker schaamteloos fangirlen. Ik wilde hem eigenlijk al de hele tijd posten hier maar vond het teveel werk op mijn smartphone.

2 likes

Ja same hahaha, sowieso een hele goede serie maar ondertussen lekker weg kunnen glijden maakte het nog wel zes keer beter :sweat_smile: Baalde ook elke keer een beetje als hij dat stomme brilletje ophad omdat ik dan toch net niet zo lekker op hem kon gaan

3 likes

Lekker slapen straks! :raising_hand_woman:t3:

10 likes

Haha ik zag zijn naam niet en toen wilde ik typen: is dit Wiepke?! Haha kan zijn naam niet onthouden. Wopke, Wiepke, Wapke.

4 likes

Hoevaak gaan deze foto’s nog op dit forum geplaatst worden?

1 like

Ow geen idee, ben ‘m zelf nog niet tegengekomen.
Sorry.

Met baardje idd wel echt een prima uitzicht zo. Zonder is ie wel een hele brave boi

3 likes

Oh nee was niet rot bedoeld hoor! Ieder heeft zo z’n smaak :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ga trouwens best goed op Erik Dijkstra, en dan vooral z’n kapsel! Bij de top 2000 quiz werd ik ook weer erg blij van hem…

10 likes

Eens! Ik kan alleen wel altijd slecht omgaan met mannen die ‘grappig geprinte’ blousejes dragen.

3 likes

ook eens haha, dat hoeft van mij ook niet. Kon even geen betere foto vinden, dus hier een goedmakertje:

5 likes

Ik vind hem ook heel leuk. Mijn vriend maakt altijd grappen als Erik op tv is, pure jaloezie. Echt het type man waar ik op val.

Maar ik vind Ruben Terlou en Tex de Wit ook leuk dus ik val gewoon op een tikkie nerderig.

4 likes

Eens met je rijtje en wil daar Louis Theroux graag aan toevoegen :smirk:

6 likes

Ik mis de China docu’s van Ruben…

4 likes

Sting in de jaren ‘80.

Vooral in die Band Aid-clip, met die plukjes. Very attractive.

16 likes

Zeker niet slecht, helemaal niet slecht eigenlijk.
Hmm hmm.

Alleen z’n blik had iets krachtiger mogen zijn.