Omg weten jullie nog dat ik deze hottie hier kwam melden haha?
Kijk dit nou!!!
JAAAA!!! Ik ben PB aan het bingen en ben echt ZO geobsedeerd door hem!!! Lekker schaamteloos fangirlen. Ik wilde hem eigenlijk al de hele tijd posten hier maar vond het teveel werk op mijn smartphone.
Ja same hahaha, sowieso een hele goede serie maar ondertussen lekker weg kunnen glijden maakte het nog wel zes keer beter Baalde ook elke keer een beetje als hij dat stomme brilletje ophad omdat ik dan toch net niet zo lekker op hem kon gaan
Haha ik zag zijn naam niet en toen wilde ik typen: is dit Wiepke?! Haha kan zijn naam niet onthouden. Wopke, Wiepke, Wapke.
Hoevaak gaan deze foto’s nog op dit forum geplaatst worden?
Ow geen idee, ben ‘m zelf nog niet tegengekomen.
Sorry.
Oh nee was niet rot bedoeld hoor! Ieder heeft zo z’n smaak
Ik ga trouwens best goed op Erik Dijkstra, en dan vooral z’n kapsel! Bij de top 2000 quiz werd ik ook weer erg blij van hem…
Eens! Ik kan alleen wel altijd slecht omgaan met mannen die ‘grappig geprinte’ blousejes dragen.
ook eens haha, dat hoeft van mij ook niet. Kon even geen betere foto vinden, dus hier een goedmakertje:
Ik vind hem ook heel leuk. Mijn vriend maakt altijd grappen als Erik op tv is, pure jaloezie. Echt het type man waar ik op val.
Maar ik vind Ruben Terlou en Tex de Wit ook leuk dus ik val gewoon op een tikkie nerderig.
Eens met je rijtje en wil daar Louis Theroux graag aan toevoegen
Ik mis de China docu’s van Ruben…
Zeker niet slecht, helemaal niet slecht eigenlijk.
Hmm hmm.
Alleen z’n blik had iets krachtiger mogen zijn.