Superhete-mensentopic

Ik kijk Undercover op Netflix en ik vind de Belgische man echt ontzetttenddddd aantrekkelijk! Tom Waes geloof ik. Leuke man.

2 likes

Ja hij is heel leuk! Z’n reisprogramma’s zijn ook een aanrader, z’n humor is ook leuk en dat merk je daar goed. Sympathieke man.

1 like

image

Well helloooooo
Guy Clemens

8 likes

Ik twijfel of dit nou darkside is of niet maar Jonny Lee Miller als Sick Boy in Trainspotting
tenor

3e10193a43aef080d199f70a22933ab4

11 likes

Ik vind hem als Sherlock ook wel charmant eigenlijk. Niet uitgesproken knap maar hij heeft wel iets. En dat accent hè.

2 likes

Omg ja. In het eerste seizoen vind ik 'm net iets te irritant maar dan evolueert het personage naar iets minder onuitstaanbaar en zou ik 'm doen.

Also:

Ik vind het echt heel jammer dat Patriot Act gecancelled is want ik Hasan Minhaj echt een cutie :frowning_face:

1 like

Stefanos Tsitsipas

11 likes

519O+Y7aR+L.AC

Patrick Dempsey in Enchanted is echt zo leuk!

4 likes

Henry Cavill, speelt Sherlock Holmes in de film Enola Holmes.

Wow, foto is een beetje uitgerekt

17 likes

Mcdreamy!

4 likes

Hero Fiennes Tiffin

Hij is alleen best jong

8 likes

Ja yes ik vroeg me al af of ik m eens een x voorbij zou zien komen hier. Hij zag er goed uit deze french open, vond dat zwart hem ook mooi staan!

tsitsi

10 likes

Oh hiiiii en ik zie nu deze, je bent on fire :drooling_face:

Heb je de nieuwe film al gezien?

1 like

Ja heel heet! Vind hem alleen somehow mét bandana heter dan zonder.

En heb de nieuwe After film net gister gezien. Het ging een beetje de Fifty Shades kant op haha. Vond het een film om lekker weg te kijken. Heb jij hem al gezien?

Ja he, iets stoerder ofzo? Minder jezus-achtig? Hij zag er in ieder geval heel goed uit!!!

Oooooh yes dat klinkt goed!! Ik wacht nog even tot ik hem op mn laptop of televisie kan bezichtigen, durf de bioscoop nog niet zo goed aan! Was de toevoeging van 1 van die twins ook een goeie? Of liever alleen Hero?

Dit is echt precies goed uitgedrukt, minder Jezus style.

Voor het verhaal was die andere kiddo nog wel leuk, om naar te kijken niet per se haha.

ok Hero all the way dus, nu maar hopen dat het 100 maanden duurt voordat ie op pathe thuis oid komt te staan :grimacing:

1 like

Oh my ik zit in een loop van video’s op yt over Larry proof enzo. I can’t deze twee of het waar of niet waar is, maar ze zijn beide zo cute.

image

10 likes

Ik, om 6.45u vanochtend, op de wc, totaal vergetend dat ik bezig was met opstaan:

13 likes

Yosuke Kubozuka, ik heb net Giri/Haji gekeken en het was heel erg goed maar anders was ik alsnog wel blijven kijken voor hem denk ik

Yuto_Mori_promo_1

18 likes