Superhete-mensentopic

Paul Rudd is toch wel echt te schattig hoor in Clueless.

12 likes

Oh ik vind hem nu ook knap hoor of wordt dat dan weer darkside? :flushed:

Wat mij betreft niet hoor, ik vind hem in Ant Man ook echt leuk! En ook gewoon zonder film trouwens. Maar keek toevallig net Clueless en hij speelt ook echt een leuke rol in die film. Vandaar :wink:

1 like

@Vaiana en @Marquez
:arrow_down: You’re welcome

giphy (1)

8 likes

:heart_eyes: :smirk:

3 likes

Heb gister de nieuwe serie Away gekeken en nu heb ik een crush op Ray Panthaki :heart_eyes:

ray

MV5BYzU1YzM5NDItNzE3OS00NWEzLWIxOWMtOTExMDU4ZDI5NmY1XkEyXkFqcGdeQXVyNDIwODAxNg@@.V1_UY317_CR51,0,214,317_AL

ray-panthaki

5 likes

Las net een interview met Edwin Jonker en jezus hij is best heet,niet het type waar ik in het dagelijkse leven op val.Wel jammer dat ie in zulke kutfilms speelt maar ja je kennie alles hebben.Las ook dat hij ervan houdt als vrouwen rode nagellak en lipstick dragen dus Edwin bel me xxx

Edit: hij wist niet wie Karl Lagerfeld was.Minpunten.

6 likes

:drooling_face: (bijna) drie week lang een feestje op tv

7 likes

cute

Michael Fassbender :smirk:

8 likes

Ik heb hem gezien in Belle en het Beest de musical en heb toen ook nog weken over hem gedroomd. Zijn stem is ook om bij weg te glibberen.

Van Plan Coeur op netflix :heart_eyes:

5 likes

Omg jaaa ik heb hem gezien (100000 jaar geleden) als Mufasa in De Leeuwenkoning. Ik denk dat ik 13 was of zo maar ik was er vast van overtuigd dat ik ooit met een man met zo’n stem zou trouwen. (Niet gelukt; niet getrouwd noch een man met zo’n stem gevonden)

1 like

Ik ging gisteren naar Black Panther en ik vind Michael B Jordan in deze scene echt wow.
Als ik deze vrouw was had deze scene niet eens plaatsgevonden. Ten eerste lust ik geen koffie en ten tweede had ik hem dat hele museum gegeven.
Maar ja, mijn moeder fluisterde gisteren “Lieverd, ik snap niet wat je in hem ziet.” Hoe dan?
9 likes

Ik vind hem sowieso 1 van de mooiste mannen op aarde, maar in Black Panther is hij echt next level hot.

4 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

17 likes

Cheryl is all of us

image

26 likes

4 likes

Heb toevallig een paar dagen geleden de eerste film gekeken en vond hem ook leuk :blush: vooral zonder het achterover gekamde haar en de bril.

1 like

Haha ja ik heb de films ook weer gezien, vandaar dat ik er aan moest denken. Zonder bril vind ik hem wel knapper. En zijn wenkbrauwen zijn jaloersmakend.