Superhete-mensentopic

catfishs-nev-schulman-is-selling-his-chest-hair-for-charity

Zoveel borsthaar :hushed: ik denk dat ik echt zou schrikken als hij zn shirt uit trekt en ik daar niet van op de hoogte ben haha

5 likes

Die moet toch echt zijn nek en armen flink hebben geharst? Kan me niet voorstellen dat zijn borst zo harig is en dan opeens op zijn schouders niks.

6 likes

Ja ik vind het ook er wel heel gecentreerd eruit zien haha

3 likes

Haha mijn vriend heeft ook een flinke bos borsthaar, maar bijvoorbeeld op z’n schouder en rug enkele losse haren (stuk of 30 over de bovenrug en schouders verdeeld). Dus het kan wel dat het plots ophoudt bij een lijn. Doet ons schaamhaar toch ook zo ongeveer

Zijn onderarmen zijn wel wat behaarder. Dus denk wel dat het kan en gewoon ‘natuurlijk’ is.

Hij heeft ook een tramp stamp (champ stamp :laughing:), had ik even niet verwcht haha

4 likes

Holy shit ik wist niet dat James Bay zo hot is zonder lang haar en hoed :flushed:

11 likes

Kit Harrington dames ! Van g.o.t.

23 likes

Dr. Neil Melendez uit the Good Doctor maar hij heet Nicholas Gonzalez

4 likes

Heey zit die ook niet in Jane The Virgin?

Ja volgens mij wel! En in Pretty Little Liars

Ook in Being Mary Jane!

1 like

Ik kijk geen Game of Thrones, want te pussy, maar deze man is zo knap :heart:. Nikolaj Coster-Waldau, die neus en die lach!

18 likes

Love him! Ik ken hem uit de film Wimbledon. Mijn god <3

2 likes

11 likes

Huh hij is maar 1.73, had ik niet verwacht.

Hij verdient ook wel een plekje hier

images%20(1)

13 likes

Ja dat zeker! Paul Walker WAUW… jammer dat hij op zo een trieste wijze om t leven is gekomen

2 likes

Oeeeeff Chris Heria😍

2 likes

Hij leek zo groot op tv :astonished:

Ja het verbaasde me ook. Hier kun je het overigens wel zien dat ie klein is. Toch jammer haha

3 likes