Superhete-mensentopic

Doet me aan Austin Powers denken :joy:

2 likes

Door the Passion is mij Edwin Jonker opgevallen. Wat een knappe man eigenlijk! Heel mannelijk.

2 likes

Vond ik ook! Heel mannelijk maar tegelijk ook heel zacht.

Maar Lucas Hamming vond ik ook niet vervelend…

2 likes

Oké geen superhete man, maar om hier ff verder op in te gaan. Mijn ex zei dat Steve Carrel tijdens 40 year old Virgin zijn borsthaar echt was en het ook echt liet waxen zodat het op beeld zo “goed” mogelijk uitkwam.

3 likes

Antoni Porowski van Queer Eye :heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Ik moest gisteravond Avengers Infinity War kijken met mijn vriend. Had eerst geen zin maar toen realiseerde ik me Robert Downey Jr. Was leuke film.

416x416
Vind hem zo sexy

7 likes

Ik kijk dus sinds kort Peaky Blinders en ik word met de minuut verliefder op Thomas Shelby. Zn uitstraling in die serie is zó sexy

27 likes

Gisteren Endgame gezien (aanrader!!) en Bucky mag wel weer even liefde krijgen:

Extraatje van onze beste vriend Captain America:

Beetje een spoiler

America’s Best Ass

8 likes

<3 Wisten jullie dat Henry Cavill in z'n contract voor de Superman films heeft laten vastleggen dat zijn lichaam niet met CGI zou worden aangepast.. Dit... is dus allemaal echt:

24 likes

James Aspey, vooral in combinatie met mouwloze shirts en (baby)dieren – al lijkt het hierboven een beetje alsof ie dat lammetje wurgt haha.

12 likes

Marco Perego, echtgenoot van actrice Zoe Saldana

image

4 likes

Wow :heart_eyes: Normaal hou ik niet zo van gespierd (vind al snel iets té), maar hij heeft de perfecte verhoudingen.

1 like

Pff die nek- en schouderspieren

2 likes

Haha die met die geit? (Oh oeps lammetje :rofl:)
Ik heb heel veel vragen bij deze foto

Ik vind het gespierde eigenlijk meh, maar zijn hoofd is gewoon zo mooi.

1 like

Keanu Reeves. :heart_eyes:

15 likes

Dat lange haar staat hem goed zeg!

1 like

:drooling_face:

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-6902551/Jude-Law-46-displays-incredibly-ripped-physique-unholy-white-trunks.html

2 likes

Haha wow wat is dit voor enorm lang artikel? Echt 100 dezelfde foto’s van een vent met een zwembroek met hetzelfde cringy commentaar :joy:

1 like

Ik heb geen tekst gelezen hoor. :see_no_evil:

5 likes