Haha ja wrijf het er nog ff lekker in! Heeft er ook wel mee te maken dat ik een zwak heb voor professionele basketballers, biecht nummer 2. En ik vind z’n hoofd cute. Helaas is hij verrot van binnen.
Dit is niet voor niks het superhete mannen topic, het innerlijk maakt hier niet uit
@HvO @Candace Aaah okee Is hij niet vaker de revu gepasseerd op het forum? Ik krijg een beetje douchebag-vibes van hem, ook al ken ik heel die gast niet:laughing:
Heeft hij eigenlijk een vriendin? En ik zag dat hij 2.03m is. Seuw
Haha ik lees nu dat hij vader wordt!
Haha hij heeft het ook heel onverwachts tijdens de uitzending verteld. Hij wist ook al het geslacht dus zijn vriendin was dan waarschijnlijk al zeker 20 weken zwanger.
Charlie Cox, maar dan alleen als Daredevil. In het ‘echt’ vind ik hem mwah…
Dan maar toch weer even The Punisher tonen guilty pleasure die neus!
En dan gooi ik maar gelijk nog wat andere (anti)Heroes erin;
En dan vooral z’n accent omg
…
Jep, ik denk dat ik ECHT problemen heb haha.
@Jumpsuit jaaa josh in the virgin suicides omg ik dacht echt wie is deze kerel.
Vond m in Penny dreadful ook best prima.
@YoMrWhite als ik ovuleer dan ben ik heel erg op Tom Hiddleston. Vooral als Loki. En Douwe Bob en Joseph Gordon Levitt… als niet dan meer richting Chris Hemsworth en Alexander Skarsgard… (of is dit mee opbiecht topic ). Mijn babydaddy lijkt meer op een blonde Zweed overigens
Alhoewel dit doet me helemaal niks
Ja dat klopt, zijn gloriedagen zijn al lang voorbij. Eigenlijk net als met Leonardo DiCaprio. Die was begin 20 leuk en daarna is het bergafwaarts gegaan. Ik had deze vaak als avatar, en toen kreeg ik een keer de vraag “Is dat jouw vriend?” Eh ja dat mocht ik willen
Ik heb ook een enorme crush op Jacob in Twilight gehad. Puur alleen daarom heb ik alle films gezien. Ik heb zelfs een keer een oproep op fb gedaan of iemand een look a like Jacob kende in Nederland (overigens niet heel serieus bedoeld natuurlijk haha) en een vriend van mij zei altijd dat ie een rare hondenkop had. Dan ging ik Jacob helemaal verdedigen😂 en nu vind ik zelf ook dat z’n gezicht op een hond lijkt.
Echt een apart gezicht.
Bedoel je deze @Jumpsuit? Dat is T’Challa aka Black Panther, gespeeld door Chadwick Boseman
Uit die film komt ook dit exemplaar (M’Baku, gespeeld door Winston Duke)
En deze god (Eric Killmonger, gespeeld door Michael B. Jordan)
Die hele film is sowieso een genot voor je ogen en zintuigen, alleen maar mooie mensen die geweldige characters spelen (Okoye, Nakia, Shuri ) in de mooiste locaties. Ook als je niet van superheldenfilms houdt is dit een aanrader!
Ik wil ze allemaal!!!
Hahaha je bent niet de enige, een vriend van mij gaat nu ook helemaal wild op hem. “WIE IS DAT”. Ik vind hem zelf niet zoo, maar hij is wel hot hoor!
En die 2e gif is echt heel schattig😍.
Haha deze is echt heel leuk. Is dat die Chick van girls aloud?
Nathan in Orange is the new black.
Namen, ik heb namen nodig
For scientific purposes
Ik zal ook eens een rondje googlen en instagrammen dan… Heb de laatste tijd wel een ding voor tattoos
Hahaha ik moest heel hard lachen om deze vergelijking