Hé, ik heb ook 13 interviews en heb er ook 9,5 uitgetypt! Toevallig Wat een werk, hè?
Ik moet er nog 3, waarvan in elk geval 2 volgende week, maar ik ben inmiddels wel bij met transcriberen!
bleh gaat echt ff slecht met participanten werven word er een beetje ongerust van
Mag ik hier ook wat studie blijdschap melden? Bachelor 1/2 vandaag cum laude gehaald Jongens het is het echt waard, ben alle tentamenstress, scriptie-paniekaanvallen en andere rotdagen vergeten, love studeren.
Gefeliciteerd! Wat ontzettend knap!
Gefeliciteerd!!
Wat goed, gefeliciteerd! Doe je 2 bachelors tegelijk?
@GroenTakje gefeliciteerd!!
Pff, ik ben het echt even goed zat zeg. Nog 5 dagen en dan heb ik al mijn deadlines en tentamens gehad, maar ik kán gewoon niet meer of zo. Ik voel zoveel stress in mijn lichaam, niet normaal. Heb ook niet helemaal een lekker gevoel over dat tentamen van afgelopen dinsdag, maar ik hoop zooooooo dat ik het gehaald heb want ik kan het gewoon echt even niet opbrengen om eind juni nog herkansingen te moeten maken en daarvoor weer te moeten leren. Ik wil zo graag gewoon even die drukte niet meer. Naast mijn studie heb ik ook gewoon nog een baan en in zo’n piekmoment als de tentamenperiode merk ik echt hoeveel energie het allemaal vraagt. En dan is het ook nog zulk heerlijk weer dit weekend.
@GroenTakje wat knap, gefeliciteerd!
@RupiKaur succes!
Ik heb gister mijn reflectie ingeleverd voor feedback. Nu even niks doen dit weekend. Over een maand heb ik alles ingeleverd en dan nog minimaal 3 weken wachten.
pffffff had echt een beetje een shitty week, veel gewerkt en andere afspraken waardoor ik echt te kapot was in de avond om nog dingen te doen…
- Vandaag ga ik 2 opdrachten waar ik morgen + overmorgen deadline van heb afmaken
- Morgen ga ik laatste hoofdstuk lezen van de stof voor tentamen 1 en dan heb ik alles grondig bestudeerd, daarna beginnen met herhalen want heb dinsdag een sessie met medestudenten om de stof van de 1e twee colleges te bespreken.
@Moet dankjewel! Wat lekker dat je even een weekendje kan relaxen, geniet ervan!
@MadameMignon succes vandaag!
Is het allemaal een gelukt?
Ik heb het zo gehad met mijn opdracht… Helaas is de opdracht nog lang niet af. Ik moet hem morgen inleveren en ik kan wel janken. Er zit zó veel tijd in.
heb zoveel stress van alles wat nog in een maand moet gebeuren dat ik erdoor verlam en nog meer stress krijg
Yes! Hoofdstuk dat ik moet lezen was ook maar 25 pagina’s dus was voor 12 klaar. Nog even geskyped met een vriendin om de opdracht te bespreken dus alvast ingeleverd
Kun jij niet met iemand bespreken? Ff sparren kan soms zo helpen! Succes nog ! Je kunt het
Vandaag feedback gekregen op m’n reflectieverslag, valt gelukkig mee! Volgend weekend even afmaken en dan alleen nog m’n presentatie maken en houden. Ben wel zenuwachtig voor de beoordeling van m’n scriptie…
@Noomie klinkt goed, succes!!
ik zit er ook weer klaar voor, hoop vandaag de codering af te hebben voor een ander project dan mn scriptie, zodat dat straks snel is afgerond. beetje vervelend om grote projecten te hebben die heel erg door elkaar lopen. gelukkig is dit wel een leuk onderwerp
Ik ben onderweg naar mijn (hopelijk) laatste tentamen, die pas om 19.00 uur begint haha. Mijn supervisor kijkt deze week naar mijn officiele versie van mijn scriptie en dan kan ik die volgende week ook inleveren en dan is het gewoon KLAAR. Deze maand was echt zo kut eigenlijk, mijn uni heeft pre-master studenten echt benadeelt vind ik. Ik had in mei: 2 essays, 2 tentamens én mijn scriptie. Is toch niet normaal? Laat staan als mensen nog een herkansing hadden of zo. Maar ja, het is bijna voorbij gelukkig pff
Ik dacht ff DUO bellen om te checken of ik nog kan lenen als ik volgend jaar stage ga lopen, blijk ik nog recht te hebben op 1 maand stufi, 13 maanden studenten OV en 36 maanden lening !! Zo blij ik dacht dat ik van m’n ouders moest gaan lenen ofzo wat een goed nieuws .
@RupiKaur succes!!!
@Pantalones was het nog gelukt met die opdracht?
Ik heb de opdracht nét ingeleverd! Moet een 6.0 halen en het wordt zooo spannend…
Vrijdag heb ik mijn definitieve versie van mn bachelorproef naar mn begeleider doorgestuurd met de vraag of ze deze nog van laatste feedback kunnen voorzien. Ze laten niks weten en vorige feedback heeft 1,5 maand geduurd… hij beloofde me dat deze versie veel sneller zou gaan maar ik maak me toch zorgen, moet de feedback natuurlijk ook nog kunnen toepassen… en moet zaterdag alles laten printen en inbinden om maandagochtend in te leveren… en dinsdag heb ik een tentamen ik zou gewoon willen dat hij zegt wanneer ik zijn feedback ongeveer mag verwachten in plaats van dat ik nu maar af moet wachten… dit is echt de slechte begeleiding die ik ooit gehad heb: ik kreeg nog opdrachten van hem toen mijn stageperiode al 2 weken afgelopen was en hij ging er vanuit dat ik dit allemaal nog afwerkte? Als student ga je daar dan niet direct op in (hij moet me nog beoordelen) en ik ben ook niet direct het type dat dan daarop in durft te gaan… toen hij me vorige keer feedback moest geven had ik hem wekelijks een vriendelijke herinnering gegeven over dat ik erop wachtte… heb deze dan in een pijlsnel tempo toegepast (zelfs een hele nacht aan voortgewerkt) zodat ik deze zo snel mogelijk terug bij hem kon krijgen… dit geeft me echt te veel stress