Heel veel succes! Dit gaat je lukken!
Dankje! Ik hoop het! Heb wel als beloning met mijn vader de dag erna een uitje naar de Efteling gepland
ja laatste 2 weekjes voor de concept! jij ook denk ik?
ik had tot 2 maanden geleden nog nooit op de uithof gestudeerd (8ejaars HAHAHA) maar het is qua ruimte zoveel chiller dan binnenstad
Hoera 11 pagina’s! Nu slapen en morgen de laatste 4 pagina’s typen.
Nee het is helaas een presentatie op locatie, bij een kunstwerk, dus video’s zijn geen optie. Maar discussievragen bedenken is wel een goede inderdaad!
Ik skip het feestje van mn vereniging zodat ik morgenochtend een (niet verplichte) toets kan maken voor bonus op het echte tentamen. Alleen ben ik nog steeds wakker en acht ik de kans aanwezig dat ik ook gewoon door die toets ga slapen.
Ben je op tijd wakker?
De laatste loodjes wegen het zwaarst en deze laatste zes weken zijn bijna niet te doen. Heb buikpijn van de stress.
Zit gedoucht aan mn ontbijtje! Ik snap heel goed hoe je je voelt. Heb je nog veel deadlines/tentamens oid?
Succes!
Ik kan in deze laatste 6 weken nog 30 EC verdienen, dus dat zegt genoeg denk ik. Daar zijn twee doorlopende projecten bij, waarvan eentje van 9 EC eigenlijk wel binnen is, maar de andere van 6 nog niet. Ik moet nog 7 opdrachten inleveren en 2 tentamens maken.
Edit: Hier zitten dus geen herkansingen bij. Die van 6 EC had ik wel al eerder kunnen inleveren, maar verder is het gewoon een fucked up jaarplanning.
ugh ik ook, en 's avonds heb ik steeds hoofdpijn maar vind het ergste nog dat het altijd in mn achterhoofd blijft zitten, dan plan ik ff wat anders/iets met anderen en dan denk ik steeds; maar je had nu ook dit kunnen afmaken!!
maar goed… gelukkig is het tijdelijk, nog even doorzetten
Holy shit. Sterkte daarmee! Maar het gaat je lukken!
You gotta looooove hbo. Herkenbaar, hadden wij ook altijd. En inderdaad van die supergrote vakken of projecten met 8-9-10 studiepunten. Nu op deze uni is 5 het hoogste wat ik kan halen voor een vak. Zet hem op!
@En_17_Anderen pff ik haatte sociologie ook echt. Heb het dan wel op het hbo gehad, dus het niveau op de uni lijkt me al helemaal een nachtmerrie. Bij ons ging het vooral over wanneer mensen een bepaalde taal spraken als ze tweetalig waren of bijvoorbeeld bij landen als België/Luxemburg en ik had het idee dat de studenten die echt tweetalig waren zich veel meer konden inleven hierin. Succes in elk geval!
Ja, kan me wel voorstellen dat dat inderdaad ver van je af staat haha. Doe jij onderwijskunde toevallig of was dat iemand anders? Dat van mij was ook op een lerarenopleiding, dus had in theorie ook moeten aansluiten op onderwijs… nou heb dat vak gehaald en er vervolgens nooit meer over nagedacht haha. Al wil ik voor mijn master volgend jaar misschien wel een vak over tweetaligheid gaan volgen, maar ik twijfel nog want linguistics ligt mij eigenlijk niet zo.
Haha ja maar meestal haal ik de toets niet en dus ook geen bonuspunten
Ugh morgen moet ik alweer beginnen met een nieuwe opdracht Het houdt ook nooit op
Succes!
Ik moet morgen feedback aanvragen voor een verslag. Ik heb inmiddels een heel mooi plaatje op de voorkant en een inleiding
Volgende week tentamens. Heb stress want ik moet voor een vak goede punten halen, om de punten van vorig blok te compenseren en alsnog een goed cijfer te halen. Sta cum laude en dat legt wel druk om me. Als ik het volgende week verpest, heb ik die druk in ieder geval niet meer.
Ik ga morgen het eerste deel van m’n scriptie inleveren, maar ik vind het zó eng. Ik ben bang dat hij het helemaal de grond intrapt en dat ik alles moet herschrijven. Flashback naar vorig jaar
Ik voel me soms zo’n moeder in mn projectgroep. Moet echt alles voorkauwen en aansturen. De houding van sommigen is echt zo onprofessioneel ook.
Ik ben ook echt 5 jaar ouder dan sommigen maar dan nog, inmiddels zijn zij ook al 3ejaars en verwacht ik geen havo-mentaliteit meer.
Maar goed, ga er vanuit dat dit soort mensen nog wel een keer hard door de mand vallen want met zo’n attitude kom je echt nergens aan de bak.