Ja eens! @Skadi Toen ik vorig jaar begon met de pre-master deed ik in het begin ook hele domme dingen. We moesten bijvoorbeeld literatuur zoeken om antwoord te geven op bepaalde leervragen. Dus ik in 3 kantjes antwoord op die vraag middels internetartikelen. Alle bachelorstudenten (bij ons volgde je bij de pre-master gewoon een x aantal bachelorvakken) hadden 12-15 kantjes uit boeken van de UB en ik voelde me ZO dom. Gelukkig hadden bijna alle pre-masterstudenten dat in het begin, want ja, weet jij veel? Zeker als je van het hbo komt. Bij ons werd er ook niet echt rekening mee gehouden dat wij van een heel ander niveau kwamen eigenlijk, maar daar leer je uiteindelijk wel het meest van.
Ik ben het eens met @anon18202522. Gewoon aangeven dat je er zelf niet goed uitkwam en dat je het een lastige opdracht vond en of iemand wellicht tips heeft. Bij ons is de sfeer er eigenlijk wel naar dat je dit soort fouten makkelijk mag maken en willen medestudenten en docenten je ook graag helpen als je er zelf niet uit komt. Ik hoop dat dat bij jou ook zo is!