Waarom ben je gestopt als ik vragen mag?
Ik wilde niet werken als social worker, dat is het heel kort gezegd. Ik wil er vanavond in een privƩberichtje wel wat dieper op ingaan hoor!
Ik begrijp het, graag! Ik hoor het wel van je.
Zou even een mailtje sturen naar je leraren en het secretariaat/oic/hoe het voor jouw studie heet. Wie weet zitten er mensen in die er weer uit willen. En als er iets van een facebook groep ofzo is voor je studie zou ik het daar ook op zetten, zo hebben bij ons regelematig mensen geruild!
Heb je een foto van de foutmelding? Misschien kun je daar iets mee richting school?
@snowman @sparkles @TheOne bedankt voor jullie tips! Ik had inderdaad screenshots gemaakt en wilde net gaan bellen dus ik keek nog een keer. Zijn er nu ineens allemaal plekken bij?! Dus ik heb me super snel ingeschreven en ben zĆ³ blij nu. Wat een rot systeem is sis ook gewoon. Gelukkig nog maar een jaartje haha.
Ik heb mān examen op een wonderbaarlijke manier toch gehaald en dat betekent dat ik mān diploma heb Ik vind het wel echt jammer dat zoān opleiding voor werk toch heel anders voelt dan een havo, hbo-papiertje, terwijl het toch een officieel diploma is in mijn werkveld.
Nou ja, het meest jammere is eigenlijk dat ik geen acht weken zomervakantie heb na het behalen van mān diploma, wellicht dat daar het andere gevoel vandaan komt.
Presentatie voor mijn onderzoek gehaald! Yes! Diploma (bijna) binnen. Nu moet ik het diploma nog aanvragen. Kan alleen dinsdagmorgen. Moet voor 12:00 geregeld zijnā¦ Why? Had vrijdag ook gekund, maar mijn leraren hadden de cijfers nog niet ingevoerdā¦
Ik vind je echt geen aansteller hoor. Jeetje, als er iets is waar je over mag janken is het toch wel over je studie. Zeg maar tegen je vriend dat de meiden van het forum je wel begrijpen, hehe.
Hopelijk kun je nog iets regelen met de school.
Lief, dankjewel! Daarom houd ik ook zo van dit forum, een hele groep meiden die je helpen te relativeren en je vaak ook echt begrijpen :). Gelukkig heb ik me vanochtend toch nog in kunnen schrijven voor de vakken die ik wilde!
ik heb trouwens mijn onderzoek gehaald,
nu ben ik cum laude afgestudeerd
Gefeliciteerd!!
Gelukkig dat het toch nog gelukt is! Heb hetzelfde systeem gehad voor mijn afstudeeronderwerp. Blegh! Voelde mij toen ook zo gefrustreerd.
Nou, ik kan mijn scriptie wel uit mijn raam gooien momenteel. Mijn scriptiebegeleider bijt zich steeds vast in onderwerp A, terwijl mijn hele scriptie over onderwerp B gaat. Het staat in de titel. En nu heb ik onderwerp A in de inleiding genoemd, maar hij vindt het te weinig. Maar mijn hele scriptie gaat niet over onderwerp A!!! Frustraties. Nu moet ik even uitzoeken hoe ik het verder ga doen.
Nice!
8.5 voor mijn scriptie! Dit geeft motivatie voor mijn laatste twee herkansingen.
Hmmm, lastig! En het ergens anders in het verslag een paar keer kort noemen?
Ja, ik denk dat ik het nu ergens tussen de resultaten zet misschien. Of in de discussie. Het staat momenteel alleen in de literatuur review
Ik weet niet welke richting je op wilt, maar ik heb (naast mān werk, maar ik ken ook mensen die na de opleiding zijn gaan werken in het werkveld) een opleiding gevolgd bij de LOI. Ik moet wel zeggen dat ik de LOI amper heb gebruikt omdat ik in korte tijd veel ervaring heb opgedaan op mān werk, maar het portaal zag er goed uit, met veel huiswerk en oefentoetsen. Mocht je de financiele kant op willen, stuur me maar een berichtje, dan kan ik wat dieper in gaan op de studie die ik heb gevolgd.
Ik weet niet naar wat voor niveau je op zoek bent, maar volgens mij kun je bij de Open Universiteit ook opleidingen thuis volgen! Ik heb er echter zelf geen ervaring mee. Ik weet wel dat mijn moeder heel tevreden is over LOI!