Studietopic

@Pantalones Oh groepsgenoten, praat me er niet van. Zo heb ik volgende week een deadline met 2 studiegenoten, maar zij hebben geen motivatie meer vanwege het einde van het jaar. Het leuke is alleen dat zij slechts een 4 moeten halen en ik een 5.5.
DRIE KEER RADEN VOOR WELK CIJFER ZE GAAN :rage:

Succes in elk geval, hoop dat ze nog een beetje vooruit te krijgen zijn!

Ik heb gisteravond de opdracht ingeleverd waar ik niets mee kon, dus duimen dat het oke is :slight_smile: Vandaag mijn werkgroep voorbereiden.

1 like

Maar echt!!! Vorige week mijn concept versie ingeleverd en ik denk dat het nog 2/3 dagen werk is maar pfffff zo geen zin

1 like

jaaaa jonge ik trek het niet meer ben er zo FUCKING klaar mee
wanneer ben jij klaar?

volgens mij ~~ ken ~~ ik het wel voor het tentamen overigens, ben ook al 6 weken aan het voorbereiden dus het moet er wel inzitten nu

ga zo in bad nog de laatste dingen erin stampen

wel kut want ben m’n slaappillen vergeten dus hoop dat ik een beetje slaap vannacht

1 like

Pff ik durfde dit topic een tijdje niet meer aan te klikken omdat ik bang was dat ik zou flippen, maar ik moet nu nog:
1 opdracht, 1 tentamen en 1 mondeling.

11 likes

Je kan het!

1 like

Ik kan wel huilen vanwege mijn herkansingen deze week :sob: ben zo bang dat ik het niet ga halen, ik maak mezelf er helemaal gek mee :sob::sob:

Wauw, als je al zes weken bezig bent met de voorbereiding komt het zeker goed! Succes!

ja niet dat ik al keihard aan het blokken was hoor maar gewoon beginnen met lezen enzo. en bedankt! kan echt niet wachten. ben echt zo’n zenuwpees.

Super herkenbaar, ik ben voor ieder tentamen een brok zenuwen! Maar je bent goed voorbereid, dus niks om bang voor te zijn! Ben je na dit tentamen klaar?

Ja + als ik het NU nog niet ken, dan had ik er niets meer aan kunnen doen denk ik :stuck_out_tongue:
ja morgen de laatste. na half 5 ga ik bier drinken haha. denk al in het sportcentrum waar ik tentamen heb :biggrin:

1 like

Jaloers, ik wil ook bijna klaar zijn haha! En yaaas goed idee, treat yo self

moet je nog lang/veel?

Geen tentamens meer, ik hoef ‘alleen’ nog maar m’n scriptie af te maken. Niet zo veel meer maar m’n motivatie is echt al long gone hahaha

1 like

Ha, ik heb de beste manier gevonden om pauze te nemen tussen het studeren. Spaanse liedjes luidkeels meezingen, heerlijk :sunglasses:. Ik kan niet zingen, de lyrics gaan veel te snel, maar de zonnige, sexy sfeer is zalig, haha.

ugh jij ook veel succes nog!!

1 like

Thanks!

Succes morgen! Je kunt het ! :grin:

Moet nog twee herkansingen doen en de laatste is 9 juli! Gelukkig nog aardig wat tijd om te studeren.

Ik ben in tijden niet zo tering zenuwachtig geweest voor het resultaat van het tentamen van een moeilijk vak… Morgen of overmorgen hoor ik het

Aaaargh. Nog steeds niet klaar met het voorbereiden van mijn werkgroep en dan te bedenken dat ik al een artikel niet ga lezen en een artikel rechtstreeks van een samenvatting heb gekopieerd :weary:

Ga nu toch maar gewoon slapen, want moet om 8.45 op de uni zijn. Maar vind de planning van de laatste maand van de pre-master gewoon echt onmenselijk.

Goed, na een paar dagen niets gedaan te hebben ga ik maar beginnen aan het voorbereiden van mijn afstudeerpresentatie. Als het goed is hoor ik morgen of overmorgen ook al wat mijn cijfer is voor mijn scriptie!!

3 likes