Ik ben zó zenuwachtig voor m’n scriptiegesprek straks
Succes !!
En jij ook!
@Kerselaar @Chan Veel succes allebei!
Ik heb zooo veel moeite met de laatste loodjes van dit jaar… Het is nog behoorlijk wat zelfstudie dus ik hoop dat ik alles kan halen. Heb echt even een laatste extra boost nodig maar weet niet waar ik die vandaan kan halen helaas haha.
Pff ik ben nu al zo lang mijn scriptie afmaken aan het uitstellen dat ik gewoon al het gevoel heb dat ik vakantie heb terwijl dat nog lang niet zo is.
Ik ga vanaf augustus een tweede master beginnen op mijn 25ste in een compleet andere studierichting, ik vind het heel spannend want het is ook nog eens in een andere stad. Het is ook nog eens het laatste jaar dat ik kan lenen dus het moet ook echt af in 1 jaar. Ik gok dat ik in dit topic nog veel te vinden zal zijn (zodra ik de 50 posts heb gehaald haha)
Succes, @Kerselaar!
@Chan Hoe is je gesprek gegaan?
@Sax en @Puntzak Nog even doorbikkelen allebei! Denk aan hoe heerlijk ontspannen je zomer gaat zijn als je nu nog even een paar weken doorzet! Dat houd ik ook voor ogen
Ik ben nu aan de conclusie en discussie bezig. Als het een beetje meezit, kan ik de conceptversie eind deze week naar mijn docent sturen, ruim op tijd voor de deadline. Wat een raar idee…! Nu maar hopen dat het allemaal ergens op slaat
Ik was zo zenuwachtig, maar het ging verbazingwekkend goed! Hij was heel positief over mijn scriptie en is benieuwd naar de resultaten. Ik moet alleen de literatuur review uitbreiden en meer ingaan op economische effecten. Mijn methode is goedgekeurd en ik mag beginnen aan het onderzoek . Wat fijn dat die van jou bijna af is!
Supergoed! Heel veel succes met je onderzoek!
De hogeschool wil me echt het leven zuur maken.
*De minor die ik wilde volgen hebben ze maar verzet naar 2019 als startdatum
*Deelname aan project is afgewezen( voor de hele parallelklas is wel een uitzondering gemaakt, 2 maanden later kan het opeens niet meer)
*Toetsbeleid is veranderd midden in het jaar.
*Toetsrooster moest vorige week al aangeleverd zijn, niet gebeurd
Zou vandaag komen. Tot op heden nog niets. Maar dat is geen probleem natuurlijk en mag niets van gezegd worden.
Oke ik ben klaar met zeuren haha
JULLIE KUNNEN HET!!
Ter motivatie
Ik zit in de laatste maand van mijn stage maar ik kan niet meer. Dus ik ben nu de hele tijd stomme buzzfeed quizzes aan het maken om erachter te komen wat voor soort fruit ik ben
Pfff ik heb precies hetzelfde met mijn studie! Ik probeer nu al de hele tijd een college terug te kijken maar ik kan m’n gedachten er echt niet bij houden. Heeft iemand hier tips voor? Boeken lezen o.i.d. gaat altijd wel goed, maar zodra ik naar iemand moet luisteren dwalen m’n gedachten echt af…
Goedzo studerende meiden!
Ik zou zo graag zeggen dat het goed ging maar het was echt kut. Veel moeilijker dan de voorbereidende oefeningen ook. Hoop dat ik er net de helft uit kan halen. Ik haat statistiek
Steekwoorden opschrijven. Of er een spelletje van maken (turven wanneer er een woord gezegd wordt) helpt me ook met beter luisteren.
Ah wat balen Hopelijk krijg je nog wat puntjes voor notaties etc waar je meestal niet op rekent om toch nog een voldoende er uit te kunnen halen!
Goed idee! Heb nog wat colleges voor de boeg dus ga dit zeker proberen
Ik schrijf mijn scriptie samen met een goede vriendin. We zijn hier al sinds september mee bezig, en hebben 4 maanden in het buitenland onderzoek gedaan. Allebei hebben we een andere invalshoek/populatie/onderzoek en nu moeten we het dus samenbrengen in 1 scriptie. En pfffffffffff, het is zo irritant soms. Onze populatie staat zeg maar recht tegenover elkaar, alsof ik naar stieren onderzoek heb gedaan en zij naar stierenvechters . Hierdoor vinden we allebei andere dingen belangrijk en kost alles zoooooooooooooooooooooooooooooooveel tijd en gedoe.
Lijkt me echt heel vermoeiend om een scriptie met zijn tweeen te moeten schrijven. Alles moeten verantwoorden. Waarvoor schrijf je de scriptie? (Bachelor/master/promoveren?) Wel super gaaf dat jullie het onderzoek in het buitenland hebben gedaan!
Ja maar echt. Gisteren had ik een nieuw concept helemaal uitgewerkt en hoe we het allebei konden implementeren, hele structuur van het argument uitgewerkt enz. Bespreken we het, is ze positief en gaat er mee aan de slag. Krijg ik s’avonds laat nog een bericht dat ze het toch niet ziet zitten .
Bachelor gelukkig!