Goed zo! Hou vol Het wordt vanaf nu vast makkelijker.
Ik had zaterdag echt zin om te roken maar gister was het al minder! Scheelt ook dat ik nog aan het hoesten ben van een verkoudheid.
Goed zo! Hou vol Het wordt vanaf nu vast makkelijker.
Ik had zaterdag echt zin om te roken maar gister was het al minder! Scheelt ook dat ik nog aan het hoesten ben van een verkoudheid.
Knap van je!!
Ik heb dit ook gehad, hele dagen huilen en voelde me zo ellendig. Maar zo voelen echt niet alle mensen die niet roken zich de hele dag, dus het is niet iets permanents. Jij kan echt zonder roken, alleen die verslaving zit gewoon zo ongeloofelijk diep, is echt lastig voor te stellen. Het moet beetje bij beetje afbrokkelen en je bent al zo goed bezig!
Ik ben echt mega trots op je, stoppen met roken is zoân enorme prestatie.
Super knap! Lekker volhouden!
Ik ben nu langer dan een week ziek, eerst griep toen verkouden. Roken was al niet plezierig omdat ik snel moest hoesten, icm dus met die verkoudheid. Zaterdagochtend voor het laatst gerookt, smaakte toen al niet lekker (dit heb ik vaker vlak voor een migraine aanval). Die migraine aanval heeft een heel weekend geduurd. En tot nu toe geen sigaret meer opgestoken. Voel me enerzijds wel labiel, snel huilen, moe, maar weet niet zo goed of dit door het stoppen komt of door de algehele malaise van verkouden zijn (letterlijk alles doet pijn, al voordat ik stopte met roken). Vind op dit moment werken ook de hel. Ik ben niet ziek genoeg om me helemaal ziek te melden, maar voel me absoluut ook niet fit.
Ik heb tot nu toe geen behoefte aan roken, misschien juist omdat ik me zo ellendig voel. Qua roken hoop ik het vol te houden, maar hoop ook dat ik me snel beter ga voelen.
Ik heb me werkelijk 3 maanden lang kak gevoeld. Zweet aanvallen, sânachts meerdere malen wakker, niet te zuinig. Het.gaat.over.
3 maanden langđ± ik heb nu elke dag hoofdpijn, mag toch hopen dat dit stopt na 1 of 2 weken. Anders gooi ik mezelf nog van een brug af.
Maar als dit heel lang duurt misschien nictoinepleister, want de trek in een sigaret is echt over (gek he, ineens helemaal klaar er mee).
Ja echtâŠ3 maanden
Nu echt geen behoefte meer gelukkig. En roken stinkt
Wauw 3 maanden is wel heel erg lang!
@Mango ik kon mezelf de eerste dagen ook van een brug afsmijten, hoor. Nu dag 12 en het gaat echt al een stuk makkelijker. Ik denk er nog vaak aan en moet me inhouden om niet naar binnen te gaan als ik een sigarettenwinkel passeer, maar de trek gaat altijd snel over. Volhouden, meid ! En als het kan zonder nicotinepleisters; doen. Anders moet je dat later ook weer afbouwen. Beter korte pijn imo.
(Ik heb 15 jaar gerookt 5 Ă 10 sigaretten per dag - recentelijk operatie gekregen om beginnende kanker te verwijderen wat voor mij de doorslag gaf om te stoppen, ben 30 jaar oud)
Ik ben vandaag 5 weken gestopt, gebruik nog wel stap 3 van de nicotinepleisters. Had ook zuigtabletten maar die heb ik eigenlijk alleen de eerste 2 weken op werk een paar gebruikt.
Wel echt een grap, heb alles via de POH van de huisarts, zij zou me bellen een aantal dagen nadat ik gestopt ben maar heb nooit meer wat van dâr gehoord . Nou hoefde die âbegeleidingâ van mij sowieso al niet, deed dat alleen om de pleisters enzo vergoed te krijgen, maar toch, wel apart.
Sinds 29/11/21 gestopt met roken - na 25 jaar.
Samen met mijn vriend gestopt en tot op heden gaat het best goed.
We doen het ook zonder hulpmiddelen.
Bij mij help het om er over te schrijven.
Ik wil schrijven dat het me lukt, niet dat ik faal.
En dat stimuleert me wel.
Stoppen met roken na 25 jaar.
Wooh wat super goed van jullie! Heel veel succes, you can do this!
Hey Hey Feather.
Dank je wel.
Hoe is het ondertussen met jouw strijd?
Het is wel even doorbijten he.
We hebben dag 4 gehaald.
Elke ochtend schrijf ik hoe de dag ervoor verlopen is.
Ik ben fier op mezelf en ontzettend fier op mijn partner. Ik ben zo blij dat we dit samen doen.
Dit weekend gaan we een weekendje samen weg. Dit ligt al een tijdje vast. Het zal een grote test zijn in deze strijd tegen de nicotine.
Ik hoop dat we volhouden.
Ik ben blij dat ik alles neerschrijf.
Het is voor mij het bewijs dat stoppen met roken echt mogelijk is.
4 dagen is misschien niets, maar voor een roker is 4 dagen al een ontzettende inspanning.
Vandaag voor het eerst in jaren nog eens naar de tandarts geweest.
Ik ben namelijk best bang ervoor. Bijt soms in de vingers van de tandarts.
Gelukkig heb ik volgens de tandarts een goed gebit.
Dus enkel een onderhoudsbeurt en ik was klaar.
Dus alle sporen van mijn roken zijn nu âwegâ en heb ik terug een mooi proper gebit.
Best wel belangrijk als je stopt met roken niet?