Stel je persoonlijke vraag #9

Reageer je soms bewust niet op iemand omdat het een forummer is die je niet zo leuk / vervelend vindt?
Ik bedoel dan in de situatie dat iemand bv advies vraagt, waar je normaal wel op zou antwoorden. Niet een directe vraag aan jou gericht.

• ja (bijna) altijd
  • ja, soms
  • nee, nooit

0 stemmers

Haha ik zag het! En ik ook! Net als Blinker en de bakfietsbioscoop! Door dat boek wilde ik ook een ekster als huisdier :grimacing::grimacing: vond die boeken altijd superleuk! en hele mooie tekeningen!

@Roguee wtf. Die meid is niet goed hoor. Leuk een beetje pochen met de Shoah, ze is niet eens Joods dus waar haalt ze het lef vandaan.

1 like

Welke kies je?

• ‘Cornetto’ Chocolade
  • ‘Cornetto’ Room met fruit
  • ‘Cornetto’ Caramel
  • ‘Cornetto’ Triple Choc
  • ‘Cornetto’ Kit Kat
  • ‘Cornetto’ Vanille
  • ‘Cornetto’ Aarbei
  • ‘Magnum’ Chocolade
  • ‘Magnum’ Vanille Macadamia
  • ‘Magnum’ Cheescake
  • ‘Magnum’ Almond
  • ‘Magnum’ Almond White
  • ‘Magnum’ Classic
  • Maxibon Pops
  • Maxibon Brownie
  • Maxibon Cookie
  • Maxibon Classic

0 stemmers

• Nesquick Chocolade
  • Nesquick Melk
  • Potlood schuif-ijsje
  • Smarties schuif-ijsje
  • Choco Shock
  • Cola Jet
  • Sandwich
  • ‘Twister’
  • ‘Calippo’ Citroen
  • ‘Calippo’ Aardbei
  • Knetterijsje
  • Bananenijsje
  • Vreemd gekleurd bananenijsje
  • Watermeloenijsje
  • Zakje met kleine ijsjes
  • Ga weg met je off-brand ijs ik eet alleen echte magnums

0 stemmers

Als je een dubbellikker neemt, welke kleur/smaak kies je dan?

• Geel
  • Oranje
  • Groen
  • Roze

0 stemmers

In mijn herinnering vond ik die spookjes supersmerig juist haha, maar dat kan ook aan m’n geheugen liggen want ze hebben al meerdere stemmen :thinking:

ah heb nu pas echt bijgelezen! Zo leuk al die kinderboeken!! @Bathwater jaa romana en ragebol en al die paardenboeken! Volgens mij heb ik echt IEDER paardenboek gelezen uit de bieb.
@Maestoso omg hotel Rozenbottel! Daar denk ik ook nog best vaak aan. Vooral dat ze een zus hadden die Muis heet omdat die vader te verstrooid was en dat perongeluk had gezegd bij het aangeven!

Lazen jullie ook Paul Biegel?

• Wat?
  • Jaaa omg geweldig (lievelings scheldwoord: Tering takke fee)
  • Ja maar saai man

0 stemmers

1 like

Ik heb in de detailhandel gewerkt en klanten dachten soms echt dat ik achterlijk was ofzo. Dan had ik echt zin om te zeggen ‘eh ik studeer gewoon hoor, dit is m’n bijbaan’. Maar eigenlijk is dat ook stom want ook al studeer je niet en werk je fulltime in een winkel dan nog steeds moeten mensen je met een beetje respect behandelen.

18 likes

oh nu wil ik deze!

1 like

Hahaha oja tering takke fee. Een vriendinnetje van de basisschool en ik vonden dat toen heeel raar.

1 like

Paars! Maar ik heb oranje gestemd, want dat is een goede tweede

Ik vind het erg grappig dat ze zegt ‘ja ik heb haar boekEN gelezen’. Of ik zeg nu iets heel doms maar zover ik weet heeft ze maar 1 boek aka haar eigen dagboek geschreven

9 likes

En me er tegelijkertijd heel ongemakkelijk bij voelen. Gelukkig is er nu een ban

haha ja dat dacht ik dus ook al!?

Ik vind blijkbaar de structuur van een ijsje ook heel belangrijk, merk ik nu haha. Want een ander merk kan misschien de smaak en kleur leuk nabootsen van een lekker ijsje, maar als het anders smelt in mijn mond vind ik het meteen minder lekker. Dus als de buitenkant harder is of de binnenkant minder romig, of
 etc.
Herken jij dit?

• Ja, mee eens
  • Nee wtf
  • Hangt van het ijsje af

0 stemmers

1 like

Gaven jouw ouders je vroeger vaak koosnaampjes? Mijn moeder noemde me bijvoorbeeld vaak poppedijntje, klein vrouwtje van mij (ja echt waar) muizepuis, minimuis etc. Op een gegeven moment kwam ik op een leeftijd dat ik dat niet meer leuk vond. 16+ jaar. Gisteren noemde ze me poppie. Wat heel lief bedoeld isđŸ„° maar ik heb gewoon een roepnaam.

• Ja dit deed mijn moeder regelmatig
  • Ja dit deed mijn vader regelmatig
  • Dit deden beide ouders regelmatig
  • Nee nooit
  • Ik werd gewoon bij m’n roepnaam genoemd

0 stemmers

Mijn moeder noemde me altijd Garnaaltje omdat ik volgens haar leek op een verschrompelde roze garnaal toen ik geboren werd hahaha

44 likes

Niet horeca/verkoop/schoonmaak, wel klantenservice.

Telt ook wel een beetje toch?

4 likes

Ik heb dus nu oogbindvliesontsteking :+1:t3: Echt fantastisch en misschien is het nu wel eens tijd om een zonnebril op sterkte aan te schaffen gezien ik m’n lenzen niet in mag en ik vrij gevoelige ogen heb. Alleen, ik lees overal dat je lenzen en bril sterkte verschillen. Nu heb ik lenzen van -1,75 en nog m’n oude bril van ik geloof -2.25
 zal ik de gok nemen en een goedkope bestellen bij Charlie Tempel met sterkte -2.25 of braaf naar de opticien gaan, opnieuw laten meten en dure bril kopen die sowieso niet deze week klaar is?

• Bril en lenzen dezelfde sterkte
  • Bril en lenzen andere sterkte

0 stemmers

• Online kopen
  • Opticien gaan

0 stemmers

@Duif Wow wat een super leuke blouses! Waar heb je die gevonden?

Zijn van Fabienne Chapot, nu in de sale bij de Bijenkorf

1 like