Stel je persoonlijke vraag #9

Anne Frank pronkt op de bovenarm van Ronnie Flex, Anne Frank is getatoeëerd op het gezicht van de Amerikaanse rapper Arnold ­Gutierrez en Justin Bieber hoopt dat Anne Frank een ‘belieber’ zou zijn geweest; het joodse meisje is populair in de rap-en hiphopscene.

Huh? Bieber is toch gewoon pop?

Wat betreft de naam, het is natuurlijk puur provoceren en aandachttrekken. Je zou denk dat Lange Frans hier inmiddels iets meer bekend mee is en dit mens niet zou hebben getekend…

4 likes

Je bril en lenzen hebben een andere sterkte omdat ze op verschillende afstanden van je oog staan (ja eigenlijk heel logisch maar hier kwam ik ook laat achter haha).

2 likes

Wow haha dat is inderdaad super logisch!

1 like

Als jij over een collega gedroomd hebt, zou je die collega dat dan vertellen?

• Jazeker
  • Nope
  • Ligt aan de collega
  • Ligt aan de droom
  • Ik droom nooit over collega’s

0 stemmers

1 like

Mijn vader begroet me nog steeds standaard met een luid “dag lief kind!”, ook in het openbaar.

34 likes

Ik droomde dat wij een ijsje gingen eten = ja
Ik droomde dat wij seks hadden op de vloer van ons kantoor = nee

55 likes

Oh heb je een nieuwe baan?! Gefeliciteerd!

1 like

Jaaaa! Ga een traineeship doen, heb heel veel zin om te beginnen maandag (niet alleen vanwege de airco :smile:)!

4 likes

Mijn vader noemt me liefkozend Spook omdat als ik minimaal te weinig slaap (denk aan 7.5 uur ipv 8), ik gelijk een zieke witte spoken/pandalook krijg. Dat vond hij vroeger heel schattig blijkbaar

5 likes

Aahhh wat leuk!! :smiley: Spannend hoor, een nieuwe baan, en dan ook nog eens met airco. Het zal wel even wennen zijn na een periode ‘in between jobs’, maar na twee weken weet je niet beter. Ik hoop dat het je zal bevallen daar.

1 like

The kik is…

• Geweldig
  • Leuke muziek
  • Niet mijn ding
  • Verschrikkelijk
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Simone? :sunglasses:

2 likes

Was het eerste nr dat ik van ze hoorde, was gelijk om hahaha.

2 likes

Gewoon betalen voor een oogmeting bij de opticien. Is rond de 35 euro geloof ik. Dan online bestellen (of je gaat naar Ace&Tate, gratis meting en bril van 100 euro. Heel tevreden hiero!) Je lenzensterkte verschilt vrijwel altijd met je brilsterkte omdat de lens bij een bril verder van je oog afzit, dus dan is de correctie verschillend. Groetjes van -7,5 :ok_woman:t3:

4 likes

Ik heb toevallig het recept van m’n laatste oogmeting bij de opticien gevonden :+1:t3:

1 like

Zit nu terug te lezen en moest hierom lachen. Die stem, die muziek eronder echt totaaal niet wat ik zag aankomen hahaha

2 likes

Nee, dat hoeft niet. Maar niet omdat dat pas moet wanneer het serieuzer wordt, maar omdat ik het gewoon voor mezelf zou houden.
Ik zou wel “kiezen” na die twee eerste dates. Want tegelijkertijd echt date situaties hebben lopen vind ik niet chill. Zou ik andersom ook niet leuk vinden, soort van “wie is het leukst” en dat dan weken volhouden? Neh.

3 likes

Dankjewel, lief! Uiteindelijk maar drie maanden thuis gezeten, dus valt alles mee. Maar ben wel toe aan weer wat doen, en dit wordt ook echt mijn hersenen weer aan het werk zetten, want het is een vakgebied waar ik zo goed als niks van weet. Dus inderdaad spannend, maar op een leuke/goede manier :smiley: En maar een kwartiertje fietsen, ook ideaal.

1 like
  • Weps
  • Wesp

0 stemmers

• Raps
  • Rasp

0 stemmers

• Rups
  • Rusp

0 stemmers

Deze denk ik:

6 likes