Stel je persoonlijke vraag #8

Niet elke week maar wel regelmatig. Ik vond de bieb zo’n magische plek als kind omdat het zo stil was en daardoor zo’n bijzonder sfeertje had. Het leek toen alsof er eindeloos veel rijen met boeken waren waar je uren kon ronddwalen (maar eigenlijk was het maar een klein zaaltje).

19 likes

Willen op vakantie met een klein budget, leuk voor de kinderen, en 1 persoon die niet verder dan 5 meter kan strompelen.
We overwegen nu Bulgarije:

• Doen
  • Niet doen

0 stemmers

Hoor ook graag ervaringen

Ik word gewoon een beetje boos van hoe stom ik dit vind.

3 likes

In de poll dacht ik nog nooit van gehoord. Maar nu ik dit lees heb ik het volgens mij ook wel eens gehoord. Maar dan wel alleen in de zin van ergens even langs op gaan. Dus niet dat je er enkel voorbij rijdt maar ook echt ergens naar binnen gaan

2 likes

Dat is op zich geen probleem, het punt is meer dat alles zich meer in en om het hotel moet bevinden.

1 like

Ik denk dat die situatie wel onder de definitie valt. Ouders en kinderen. Twee ouders met een kind zijn een gezin. Een ouder met een of meer kinderen zijn ook een gezin.

1 like

Mijn hond kijkt vanaf buiten de douchecabine naar hoe ik douche, en als ik de deuren opendoe komt ze even wat druppels water vangen. Echt gezellig. Als ik tegen haar zeg dat ik ga douchen rent ze de trap al op

20 likes

Wat wil je doen op vakantie? Ik was afgelopen winter in Sofia voor 5 dagen en hoewel ik het erg naar m’n zin had, weet ik niet of het voor jullie zo’n ideale bestemming is.

Met je kat? Dus je kat gaat echt onder het water zeg maar? Dat is echt geweldig hahah heb ik nog nooit van gehoord. Mijn kat is wel echt obsessed met stromend water om te drinken maar wilt echt niet nat worden :woman_shrugging:

2 likes

Huh moet je rijk zijn voor de linda? Ik mis iets?

Ik denk vooral dat de advertorials en dingen die aangeprezen worden vaak wat duurder zijn

2 likes

Ohhh zo. Ik zie ook best regelmatig iets van zara of h&m. Maar ik blader meestal snel door die kooptips heen, ik vind ons juist de perfecte doelgroep voor de verhalen uit de linda

4 likes

Ik googelde net naar “Linda tijdschrift doelgroep” er staat: vrouwen rond de 30 jaar. M’n moeder kan haar abonnement dan wel opzeggen haha

3 likes

Serieus, ik dacht ook meer zo 45-50 en nog redelijk hip ofzo

In ieder geval niet 30

1 like

Maar het is wel Wikipedia haha

Huh ik dacht ook dat de Linda meer voor 40+ was en Linda meiden voor 25-30 ofzo.

6 likes

Ik was nieuwsgierig, dit zegt Linda zelf dat hun lezers zijn (dat is natuurlijk niet hetzelfde als doelgroep, maar het is nogal verspreid omdat zoveel mensen het lezen)

@monkeyslut Linda meiden is naar eigen zeggen 18 - 28

3 likes

Deze keer vooral zwemmen in zwembad / zee en een beetje de omgeving verkennen.

We zouden eigenlijk een rondreis door kroatie maken, maar dat is nu niet zo handig ivm been.

Tijdschriftendier :nauseated_face:

35 likes

Woooow dat zijn meer dan een miljoen lezers bij elkaar?!