Ahh oke, mij staan vooral de reclames van chanel en yves saint laurant etc. bij. Maar als je die verhalen interessant vindt, gewoon lekker lezen.
Ja bizar he? De oplage is 300.000, dus het wordt ook heel veel herlezen.
Oh en ook meer dan 200.000 mannen lezen elk nummer haha.
Haha ja hij loopt dan een beetje tussen mijn benen te drentelen. Zijn doel is om meer naar het water te happen, maar vind nat worden dus niet erg. Afdrogen des te meer, dan rent ie keihard weg
Ging jij vroeger altijd dauwtrappen op Hemelvaartsdag?
- Ja
- Wel eens gedaan
- Nee
- Nooit van gehoord?
0 stemmers
Hahaha een van mijn katten doet dit in de minder extreme versie. Gaat niet bij je onder de douche staan, maar als je de douche uitstapt en de douchekop nog even nalekt, staat ze er onder om het water op te vangen en is ze altijd zeiknat.
Ik wilde zeggen die bestaat toch al jaren niet meer? Maar dat bedoel je waarschijnlijk ook.
Ik koop nooit meer tijdschriften, maar ik vind de Cosmopolitan meestal wel vermakelijk. Staat altijd best veel te lezen in, itt bladen die bestaan uit reclame.
(Volgens mij val ik ook wel in de doelgroep? Viva heeft trouwens dan als imago suf te zijn, maar dat blad leest ook nog wel ok door vind ik).
Ik vind Linda meiden wel echt 16-22 en ben echt verbaasdals ik dat zie bij vriendinnen. Al lezen zij ook normale Linda. Maar die vind ik zelf ook meer voor 35-40+
Waarom zou je dan naar Bulgarije gaan? Lijkt me zo ver weg dan. Ik zou zelf dan iets dichterbij huis zoeken denk ik. Als je toch de omgeving niet heel erg kunt verkennen.
Omdat dat prijstechnisch voor “goed” hotel aan zee, met leuke zwembaden/ aquapark voor de kinderen als beste naar voren kwam
En wat houdt je tegen? Of het te doen is met rolstoel ofzo? Kun je dat niet goed vinden op site van hotel en informatie over de stad?
Dat heb ik met radiozenders gehad. Ik dacht dat voornamelijk jonge mensen van een jaar of 20 - 30 radio 538 luisterden etc maar dat was dus niet zo. “Van marktleider Radio 538 is de gemiddelde luisteraar inmiddels 40 jaar oud. Dit was in 2014 nog 37,7 jaar.”
Ja info op de site is voldoende, en de recencies zijn goed.
Maar ik heb verder alleen maar zon-zuipen-ziekenhuis- achtige ervaringen over Bulgarije gehoord, dus vandaar hier nog even de vraag.
Ja dat bedoelde ik! Ik las altijd de yes… Ik weet niet of het alleen in mijn hoofd zo is maar sinds dat blad niet meer bestaat is er niks meer wat net zo leuk is…
Maar niet omdat die kapot is, maar omdat ik gewoon een nieuwe wil dan.
Deze iPhone 6 heb ik jaren geleden van @matilda overgenomen en still going strong (wel echt duidelijk dat een iPhone 6 inmiddels een beetje achterloopt haha maar dat is meer het systeem)
Uitwonende people:
Heb jij dagelijks (app)contact met je gezin, dus ouders, broer/zus
- Nee
- Ja
0 stemmers
waarom kun je haar niet taggen? is ze weg?
Omg ja…
whyyy
ik heb bij nader inzien te laag ingezet.