Hahahaha!! Zo doe ik het ook, maar alleen bij personen die geen vrouwelijk persoon als avatar hebben
Er is een ontharingstopic, daar staan ervaringen in:
Uiteindelijk ben ik erheen gegaan in een korte jurk (want met de fiets) en daar een lange jurk aangedaan. Uiteindelijk was het heel rustig en was de dresscode niet herkenbaar.
Voor al deze vragen de naam die je irl gebruikt:
Ben jij ooit een dier tegen gekomen (irl of online) die dezelfde naam had als jij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Of ken jij iemand die zijn of haar dier (toevallig) dezelfde naam had gegeven als jouw huisdier / of een huisdier dat je vroeger had? (Bijv, jij hebt een kat die Luna heet en de dochter van een buurvrouw heet ook zo)?
- Ja
- Nee
- Ik heb nooit dieren gehad
0 stemmers
Heeft/had minimaal 1 van jouw huisdieren een naam die normaal vooral wordt gegeven aan mensen?
- Ja
- Nee
- ik heb nooit huisdieren gehad
0 stemmers
Vind je jouw eigen naam meer geschikt voor een hond/kat/knaagdier/konijn etc of totaal ongeschikt?
- Kat
- Hond
- Knaagdier
- Konijn
- Boerderijdier (bijv. schaap)
- Exotisch dier (bijv. tijger)
- Geen.
0 stemmers
Hahaha het lijkt me echt hilarisch als iemand zn huisdier mijn naam geeft
Ik ken wel iemand die zijn kat een naam heeft gegeven die mijn tweede naam is. Ik vind het wel echt een gekke kattennaam
Ik ben ooit een teefje tegen gekomen die dezelfde naam had als ik heb. Het was zoān maltezer of leek er iig op. Twee bitches.
Ik mocht als kind eens een pasgeboren lammetje droog wrijven met stro op de boerderij van vrienden van mān ouders. Dat lammetje hebben ze toen naar mij vernoemd
Bonusvraag: En als je gebruikersnaam op FF gebruikt werd om een van de big five een naam te geven. Wat voor dier zou het dan zijn?
- Neushoorn
- Leeuw
- Olifant
- Luipaard
- Buffel
0 stemmers
Waarom hoort de gorilla ofzo niet bij de big five.
De term is bedacht door jagers op groot wild en verwijst naar de vijf moeilijkste dieren in Afrika om te voet te jagen, maar wordt nu ook veel gebruikt door safaritoeristen.
Aldus wikipedia. Ik vind het ook stom dat de gorilla niet meedoet of bijvoorbeeld een orca.
Mijn naam is stom (buitenlandse naam). Ook kan ik het me niet voorstellen dat iemand ooit zijn huisdier de naam ā¦ zou kunnen geven
Eenhoorn de Neushoorn!
Als je soms je naam zoekt als #tag op Instagram kom je soms wel bijzondere dingen tegen.
Er was op de kinderboerderij een geit met mijn naam, die vervolgens zn tanden in mn jurk zette
haha dit is vet grappig maar geen huisdieren gelukkig. wel veel manga shit?
Haha dit zou ik echt zielig vinden (ik vind mezelf soms echt al zielig hierom).
Ik wilde vroeger hierdoor Linda heten. Maar ik ben blij dat ik dit niet heb gedaan want Linda zou dus never bij mij passen (buitenlanderš)
Ik heet zo maar heb door het forum het idee dat het niet zoān leuke naam is. Snap alleen nog steeds niet waarom
Dit is totaal niet zo bedoeld. Ik heb zelf zwart haar en ben licht getint door mijn afkomst. Daardoor zou de naam niet bij mij passen (vind ik).
Maar toen gaf ik mijn konijn de naam Linda. Ik vond dat wel een mooie oplossing haha.