Stel je persoonlijke vraag #8

Ik zoek de meest random dingen via instagram hashtags maar had er nog nooit aan gedacht om mijn eigen naam te zoeken. Net dus gedaan en ik heb dus blijkbaar dezelfde naam als de vriendin van een internationale youtuber. Kom dus alleen maar foto’s van haar of hun samen tegen. Beetje jammer, had wel willen zien wat andere mensen met die hashtag plaatsen

1 like

Oh nee, ik dacht er juist aan omdat jij wel zo had willen heten! Vind het ook niet serieus erg maar was wel benieuwd naar de associatie die mensen dan hebben.

Ik heb trouwens vaak gehoord dat Linda een Spaanse naam is dus in mijn ogen zou het wel bij een getinte huid en donker haar kunnen passen :slight_smile:

Hahah super grappig! Ik kom er nu achter dat er een pizza dezelfde naam heeft als ik. :joy:

4 likes

Mijn forumnaam is de naam van mijn kat, dus daarom ga ik maar voor de leeuw.

6 likes

Vroeger wilde ik wel zo heten haha.
Ik ben helaas niet Spaans (I wish)

1 like

Linda is een Duitse naam. Het betekent wel ‘mooi’ in het Portugees/Spaans/Italiaans/weet ik niet, daar ergens.

Mijn beste vriendin heeft even de naam van mijn vorige hond overwogen voor dr dochter en als ik zelf een kind zou krijgen zou ik die naam ook overwegen.

1 like

Daar gaat m’n usp :woman_shrugging:

Mijn Friese naam levert veel Friese paarden op, ook buiten NL. Vraag me af hoe ze het daar uitspreken…

1 like

Twee van m’n leerlingen hebben hun huisdier dezelfde naam gegeven als m’n hond. Ik vind het wel schattig :sweat_smile:

1 like

Ja of een nijlpaard. Meest gevaarlijke dier in Afrika. Doden elk jaar ook het meeste mensen.

1 like

Maar dan krijgt dat dier een identiteitscrisis :thinking::shushing_face:

1 like

Ik ken meerdere honden met mijn naam, en 0 mensen 🤷

1 like

Ik vond Leeuwenhart de buffel mooier dan Leeuwenhart de Leeuw.

6 likes

Trouwens met hoeveel Linda’s zijn we hier inmiddels joh?

Kom ons irl nooit tegen eigenlijk.

2 likes

Wij noemen halve liters bier altijd halve Linda’s. Vraag me niet waarom.

15 likes

Love dit haha

1 like

Heb je vroeger of nu het volgende gedaan:

• Inline skaten
  • Skateboarden
  • Geen van beide

0 stemmers

En dan niet met een nieuw skateboard onder je arm rondlopen en stoer doen hè.

Inline skaten klinkt echt te professioneel voor de kunsten die ik uithaalde op die dingen haha

13 likes

De doodsklappen die ik ooit in mini ramps heb gemaakt… Maar ja, toch leuk.