Stel je persoonlijke vraag #8

Ohja dit ook ja, verzorgingsproducten altijd alleen 1+1

Ik ben niet zo visueel ingesteld, dus tenzij ik ooit een foto voorbij heb zien komen is iedereen letters. Ik heb overigens niet de haarkleur van mijn avatar en niet die van mijn ondertitel dus ik denk dan dat veel mensen dat verkeerd hebben ingebeeld als ze dat al doen.

3 likes

Na de zoveelste keer schoenen gekocht te hebben voor de volle mep die na een aantal maanden 30% tot 50% korting afgeprijsd werden en nog in mijn maat verkrijgbaar waren, koop ik alleen nog maar kleding gerelateerde dingen met korting. Behalve als de kans groot is dat iets snel uitverkocht raakt. Bijvoorbeeld een speciale samenwerking tussen twee merken.

2 likes

Ja, ik werk zelf in een drogisterij dus ik weet precies wanneer en wat een goeie aanbieding is. De helft van de dingen in die folders zijn niet eens (goed) in de aanbieding, zijn gewoon altijd die prijs of op andere momenten nog veel voordeliger. Alleen in de supermarkt kijk ik echt op het moment zelf wat daar in de aanbieding is.

1 like

Alleen als we de fiets gingen versieren voor koninginnedag

7 likes

Jup, en kraaltjes in de spaken, witte banden, paarse velgen en in het begin bijpassende zijwieltjes. Oh en een fancy bel. Mijn eerst fiets was helemaal gepimped

12 likes

Wat voor soort Pusheen ben jij volgens de quiz?

• Super Pusheenicorn
  • Pastel Pusheen
  • Dragonsheen
  • Classic Pusheen
  • Fancy Pusheen
  • Mermaid Pusheen
  • Pugsheen
  • Pusheenicorn
  • Pusheenosaurus

0 stemmers

1 like

Rietjes heb ik op de middelbare gehad, toen had plots iedereen dat. Van die neon kleurige rietjes. Was een hel om die dingen allemaal open te knippen en om iedere spaak te doen haha

5 likes

Nee die rok dan!! Zou nog steeds die outfit willen hoor, zie er wel uit als een aardappel mja laat mij me ook ff als jlo voelen plz.

1 like

Ja, bijna alle kinderen ‘moesten’ dat bij mij in de buurt. Vooral vanuit praktisch oogpunt dat automobilisten je eerder zouden kunnen zien. Het was als kind ook echt een dingetje wanneer het vlaggetje eraf mocht. Dan was je echt groot en stoer haha

Oh en we plakten ook altijd karton tegen onze spaken, zodat het zo’n hard geluid maakte, en dan was je dubbel stoer

6 likes

Hmm nog nooit op gelet, zak ik eens doen. Lijkt me hoe dan ook nog steeds een goede oplossing, zou het bij mijn toekomstige kids ook zo aanpakken

1 like

Ik ga aankomende maand voor het eerst een pedicure doen en dan ook mijn teennagels met gelnagellak laten lakken. Brengt het volgende dilemma met zich mee:

Moeten je teennagels dezelfde kleur zijn als je vingernagels?

• Ja, precies dezelfde kleur
  • Ongeveer dezelfde kleur. Bijv: beiden roze maar wel andere tinten
  • Nee, boeien

0 stemmers

Ik zou zeggen boeien, maar m’n huisgenoot is er van overtuigd dat het dezelfde kleur ‘moet’.

Neeee je ziet er dan vast niet uit als een aardappel!! Ik denk eerder dat het belangrijk is dat je de rest van je uiterlijk (haarstijl, sieraden, make-up) volledig aanpast aan de outfit :thinking: Zonder die hele entourage zou JLo er ook maar vreemd uitzien in die outfit, op een doordeweekse dag in de stad haha

Oh ik zeg juist altijd: het leven is veel te kort om je vinger- en teennagels in dezelfde kleur te hebben. Ik heb nu brons op mn tenen en lila op mn vingers :+1:

2 likes

Ja, nou precies dat vind ik dus ook! Die gellak blijft er super lang op zitten en ondertussen heb ik m’n vingernagels al 4 of 5 keer opnieuw laten doen en ik ga echt niet 5 maanden hetzelfde op m’n vingers doen :sweat_smile:

1 like

Nee hoeft niet hetzelfde te zijn. Lekker de kleur nemen die je leuk vind :grin:

1 like

En anders op je tenen een nude kleurtje, dat doe ik meestal. Past bij elke schoen en andere kleur lak!

1 like

Like jij wel eens een post van iemand hier op het forum omdat je het zielig vindt, bijvoorbeeld een foto die weinig likes heeft?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet als kind, nu wel op de fietskar van m’n hond :rofl:

2 likes

Iemand hier ervaring met (relatief goedkoop) permanent lichaamshaar laten weglaseren?