Naar de canal pride in Utrecht
Ik zou de webshop mailen dat ze de verkeerde hebben gestuurd en dat deze beschadigd is door de kapotte doos en dat je de goede wil hebben, en vragen wat hun oplossing is voor de verkeerde koffer.
Vervolgens zou ik de verkeerde koffer meenemen op vakantie en daarna retour sturen. Je kan moeilijk zonder koffer op vakantie.
Ik neem aan dat je er gewoon kleren in stopt, geen dingen die lekken of extreem ruiken of vies zijn, en dan vind ik het in dit geval wel geoorloofd.
Oh dan zou het voor mij een duidelijke zaak zijn, kan hij ook niet beschadigen in het vliegtuig enzo. Ook voor de zekerheid nog even een foto maken van de kapotte doos en deze meesturen naar de webshop.
Anders.
Je hebt alle reden om de koffer te retourneren, het is het verkeerde artikel en de doos is zwaar beschadigd.
Maar ik vind het niet kunnen om hem dan toch (tijdelijk) in gebruik te nemen en hem vervolgens te retourneren. Dat je anders geen koffer hebt is m.i. geen reden. Je zou een koffer kunnen lenen van een vriend of familielid.
Het is ook niet heel handig dat je zó last minute een nieuwe koffer besteld. Een foutje kan altijd gebeuren, toch?
Vind ik alsnog aan de late kant, maar ja het is natuurlijk wel een irritante opstapeling van fouten. Maar ik zou hem of gebruiken en betalen en houden of een andere regelen (lenen, in fysieke winkel) en die andere dan terugsturen
Eens. Je bent natuurlijk niet verplicht deze koffer te houden dus ik vind niet dat je het bedrijf daar aansprakelijk voor kan stellen.
Ik snap het principeding en zou misschien hetzelfde doen. Maar aan de andere kant is het een koffer, die gebruik je -tenzij je reist voor je beroep- waarschijnlijk maar een paar keer per jaar.
Als hij qua grootte, kwaliteit en prijs vergelijkbaar is met je originele bestelling, zou ik denk ik de webshop mailen dat het fout is gegaan met de bestelling maar dat je hem wel gaat gebruiken en dat het goed is zo. Dan is het meer een mededeling dat er daar qua voorraad oid iets niet klopt.
Maar ik ben echt heel erg tegen het in gebruik nemen van producten en ze vervolgens retourneren. Een bedrijf kan het product niet meer verkopen als nieuw en ergens vind ik het ook oneerlijk. Of het nu om een gigant als Bol gaat of een kleine ondernemer.
Ik mis in je verhaal even of de koffer die je nu hebt zelf ook beschadigd is, of is alleen de verpakking beschadigd? Als de koffer zelf ook al beschadigd is kan de winkel hem toch niet meer verkopen, dan zou ik er ook minder kwaad in zien om hem zelf te gebruiken dit weekend en volgende week terug te sturen.
Vind het niet naïef dat je verwacht het juiste product te ontvangen, want anders kun je toch nooit meer iets bestellen?!
Ik zou wel een deel geld terug willen, tuurlijk is het bedrijf wel aansprakelijk voor het toesturen van het foute product. Ik zou er wel netjes bij zetten dat je het koffer hebt moeten gebruiken omdat je weggaat een geen tijd hebt om te ruilen/retourneren. Zou ‘m niet meer retour sturen na gebruik, maar een compensatie vind ik wel op z’n plaats
Nou dat is eigenlijk niet oké, overal foto’s van maken en meesturen. Dat is dan niet de schuld van de webwinkel, maar de vervoerder maar daar hoor jij niet de dupe van te zijn.
Ik heb een popcorn machine, ideaal!
Veel gezonder, dan in de pan met olie of magnetron popcorn. Wel handig voor mij want heb een lichte (zoute!) popcorn verslaving. Zoete popcorn heb ik echt nooit begrepen
Hoeveel leeftijdsverschil zit er tussen jou en je broer/zus die het direct na of voor jou geboren werd?
- Minder dan een jaar
- 1 - 1,5 jaar
- 1,5 - 2 jaar
- 2 - 2,5 jaar
- 2,5 - 3 jaar
- 3 - 3,5 jaar
- 3,5 - 4 jaar
- 4 - 4,5 jaar
- 4,5 - 5 jaar
-
- 5 jaar +
0 stemmers
Oh wat een onhandige poll als je de middelste bent van 3 kinderen haha. Nouja
Edit: @HvO ja dat besefte ik me net :’)
Maar daarna kwam een verschil van 11 jaar, waardoor ik en mn zus 13 jaar schelen
Mijn zusje is 3,5 jaar jonger dan ik.
Dit gaat niet over mij, maar ik ken iemand uit een gezin van 4 waar ze allemaal minder dan een jaar na elkaar geboren zijn. Lijkt me echt heel kut voor die moeder, maar die vrouw ziet er vreemd genoeg nog wel fit uit (ze is nu midden 60 ofzo)
Fit blijf je wel met 4 kinderen
Vanochtend ben ik voor de tweede keer in mijn leven door de politie mijn bed uit gehaald omdat er brand was bij de buren (gelukkig beide keren geen gewonden). Nu vroeg ik me dus af of (en hoe vaak) andere mensen dit hebben meegemaakt:
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers