Stel je persoonlijke vraag #8

Welke muziek streamingdienst gebruik je het meest?

• Apple Music
  • Spotify
  • YouTube
  • Tidal
  • Deezer
  • Wat anders (wat dan?)

0 stemmers

Ik wil niet zo’n groot zwart scherm in mijn kamer, heb maar een klein woonkamertje, en dan is al gauw de hele kamer om die tv ingericht, en dat vind ik echt afschuwelijk. Daarom heb ik een beamer aangeschaft, dan is er gewoon niks als ik die niet aan heb. Maar kijk ook regelmatig op mijn laptop, ligt eraan wat ik kijk.

2 likes

Ik ben de jongste, heb een oudere halfbroer en halfzus die 10 en 12 jaar ouder zijn dus ik ben forever een baby :baby:

1 like

Ik heb op 1 gestemd omdat ik 1 keer uit bed moest vanwege brand bij de buren (winkelpand), maar toen was ik nog voor de politie uit. Door de brand werd ik wakker. Vond dat wel een hele enge ervaring, sta je daar midden in de nacht in je pyjama en een reismandje met 2 katten er in, op straat.

Heb op dat adres ook 2 plofkraken meegemaakt waarvoor ik zelf de politie moest bellen.
Is gelukkig jaren geleden en tegenwoordig woon ik in een rustige buurt tussen de 70plussers. :+1:

Sinds die gebeurtenissen heb ik altijd mijn tas naast het bed staan met daarin al het belangrijke (sleutels, telefoon, oplader, pinpas, etc).

3 likes

Ik zie dit dus wel eens op YouTube voorbij komen, van die storytimes. Hebben jullie een “glow up” gehad?

Glow up

The complete transformation of a person’s appearance for the better.

• Ja
  • Nee
  • Een wat?
  • Beter komt die nog

0 stemmers

Same!! Maar zie het ineens zo vaak op YouTube, zit denk ik weer in een verkeerd deel te zwermen.

Nooit meegemaakt, maar hiervoor heb ik altijd een pyjama naast mn bed liggen, omdat ik die over het algemeen niet aan heb :joy: ben altijd bang dat ik dan in mn nakie naar buiten moet

5 likes

Een glow up wil ik het niet noemen, maar op de middelbare school was ik echt een muppet en dat is wel verminderd haha

8 likes

Nee, maar dat komt eerder denk ik omdat ik een Delftenaar ben en er mee doodgegooid word en dus van dit soort servies echt walg. Al die kitsch vind ik vreselijk. Ok, Blond Amsterdam servies vind ik wel leuk :neutral_face:

1 like

Ik heb geld nodig voor een glow up, dat is het probleem. Wordt er soms echt onzeker van dat iedereen zo mooi is en ik gewoon veel ‘gebreken’ heb ofzo, maar dat is bij veel Celebs vaak gewoon veel geld voor ingrepen, mooie tanden (ik word er echt onzeker van dat iedereen zo’n perfect gebit heeft en mijne een beetje scheef staan) en goeie huid enzo.

Dus tenzij ik ooit heel veel geld krijg, blijft de glow up uit denk ik.

3 likes

In Amerika zeggen ze toch altijd: Je bent niet lelijk, maar gewoon arm.
Zit wel iets van waarheid in (iig wel voor mij).

5 likes

Ja die bedoelde ik! Ik denk dat ik met kardashian money ook wel een partij lekker zou zijn haha

4 likes

Ik zit al sinds 1997 in een neerwaardse spiraal

7 likes

Mijn oudere broer is begin november geboren en ik en mijn broer (tweeling) eind augustus het jaar erop. Respect voor mijn ouders.

4 likes

Ja ik roep ook al jaren dat mijn gloriedagen voorbij zijn, maar ik heb er wel vrede mee en totaal geen motivatie om mezelf helemaal van top tot teen te “onderhouden”. Glow up hoor ik vandaag ook voor het eerst. Oh, mijn ex vond mijn tanden wel te recht. Dat zei hij nadat het uit was. Hahaha okĂ© dan.

Dus je moeder is tussen jullie en jullie broer maar Ă©Ă©n maand niet zwanger geweestđŸ˜±. Heftig!

3 likes

Wij zijn wel een maand te vroeg geboren, maar dan nog is ze heeel snel zwanger geworden idd. Ik moet er zelf niet aan denken :sweat_smile:

1 like

Wat ontzettend heftig lijkt me dat idd. Ik was al in shock toen zo’n MTV teenagemom na 3 maanden weer zwanger was. Tussen mij en mijn zus zit ruim 3 jaar en ik heb als puber wel eens gevraagd of dat bewust was of dat het niet lukte (I know wtf). Mijn ouders zeiden dat het bewust was en ze het leuk vonden dat mijn zus dus de geboorte van mij enzo ook beter dan begreep? En dan ze sowieso haar tot aan peuter dan alleen wilden, maarja je hebt het niet altijd in de hand. En idd respect voor je moeder zeg!!

1 like

Bitchthefuckmetoo.gif. We doen het er maar mee toch?

2 likes

Same here hoor!