Stel je persoonlijke vraag #8

Zoet en zout door elkaar :biggrin:

23 likes

Zouuuuut! Echt liefde voor zoute popcorn, vooral die van de VU bioscopen. Zoete popcorn snap ik echt niet, krijg daar echt de kriebels van.

2 likes

Magnetron en pan brandt altijd aan bij mij. M’n vriend heeft zn magnetron er zelfs mee gesloopt en mijn moeder was ook niet blij toen ik een van dr lievelingspannen verbrandde met popcorn. :grin: Vind die goedkope zakken van de appie het lekkerste.

1 like

Ik ben er niet mee opgegroeid (mijn ouders hebben vanwege hun geloof geen tv), daarna heb ik een heel aantal jaar behoorlijk klein gewoond en had ik er de ruimte niet voor. Nu heb ik een wat grotere studio en zou het best kunnen, maar omdat ik nooit in mijn leven een tv heb gehad en het in de jaren dat ik op mezelf woon ook niet heb gemist hoeft het voor mij niet. De paar programma’s die ik volg kijk ik op mijn laptop.

ik huur een gemeubileerd appartement en er zit geen tv bij. hoef er ook geen want kijk sowieso geen tv, alleen netflix/videoland/npostart etc. als ik dat allemaal op een tv wil kijken moet je een smart tv hebben en dat ik vind ik niet nodig.

1 like

Ik lag een keer lekker te chillen in bad en toen hoorde ik de buurman in zijn badkamer echt megahard in zijn wc kotsen. Dan is je relaxmomentje wel snel voorbij.

Die kerel was trouwens echt een snuiver / zuiplap / hardstyle fan dus ik ben echt megablij met onze nieuwe brave buren.

14 likes

Ik kijk gewoon nooit tv

mijn tasje is met hemelvaart toen ik op een festival was, gejat

is dit jullie ooit overkomen?
dus dat er iets van je is gejat op een festival/feest?

• nee
  • ja

0 stemmers

Haha ja vraag me echt af hoe dat werkte in mijn hoofd.
Maar ik kan me geen details herinneren, wel dat ze er waren en dat ik echt een band met ze voelde. En dat ze op een gegeven moment ook gewoon weer weg waren en dat dat ook goed was.

1 like

Ik heb een nlziet abonnement waarmee ik tv op mijn laptop kan kijken. Ben vanuit studentenhuis naar studio gegaan en heb toen geen tv gekocht en zo vind ik het wel prima.

Deze!

@Enthusiasm Wat kut voor je! Ik hoop dat de dief z’n negatieve karma snel allemaal tegelijk krijgt :smiling_imp:

21 likes

Ik snap het hele idee van geen tv hebben wel, maar ik vind het toch wel gemakkelijk. Netflix en videoland kijken op de tv vind ik een stuk leuker dan op de laptop. Daarbij gaat ‘de echte tv’ hier voor sommige dingen wel aan. (Songfestival, voetbal, formule 1
 eigenlijk vooral veel sportdingen die mijn vriend kijkt.)

Ik heb dus geen smart tv @unglaublich maar kijk via de playstation van mijn vriend. (Die zou ik zelf nooit kopen. Hiervoor had ik een chromecast maar die heb ik nu via marktplaats verkocht.)
Voor netflix (niet voor videoland en npo) werkt een oude xbox trouwens ook en die koop je tegenwoordig voor 30 euro op mp.

Smarttv’s zijn echt vet duur terwijl die apps dus op een gegeven moment verouderen. Onze ‘gewone’ flatscreen tv was 120 euro in een of andere actie.

Maar goed ik snap mensen die het niet nodig hebben dus ook. Ik vind het alleen zelf wel gemakkelijk.

5 likes

Ja, Peter Pan. Hij at soms ook mee, moest er voor een extra persoon gedekt worden.

Als er vriendjes voor de deur stonden, hoorde m’n moeder me dan zeggen: “Nee, ik kan niet buiten spelen. Ik ben al met Peter Pan aan het spelen. :woman_shrugging:

17 likes

Wel een tv, geen tv-abonnement.
Ik kijk dus npo en netflix via de chromecast.
Ik kijk best vaak programma’s op npo2 en series of films op Netflix kijken we samen dus dan vind ik een laptop geen doen.

Ik kan inloggen op het Ziggo account van mijn ouders om andere zenders ook te zien, maar dat doe ik eigenlijk nooit, geen zin om reclames te kijken en de rest vind ik ook niks aan.

2 likes

Wat ga je vandaag doen?

• Werken
  • Huis schoonmaken
  • Tuin opruimen
  • in de tuin zitten
  • Zwemmen
  • Naar het strand
  • Boswandeling maken
  • Boodschappen halen
  • Series/films kijken
  • Boek lezen
  • Pretpark bezoeken
  • Naar de dierentuin
  • Naar een musea
  • Naar de bioscoop
  • Naar een verjaardag
  • Familie bezoeken
  • Op een terras zitten
  • Uit eten
  • Daten
  • Naar een speeltuin

0 stemmers

Ik heb precies hetzelfde en ken meer mensen die dit hebben! Als Ik een keer iets life wil zien op bijv. Npo kan dat gewoon!

1 like

Uit!

1 like

Ik heb iets van 10 jaar geen tv gehad (in studentenhuizen hadden we meestal dvd’s ofzo of gewoon niks, en later kwam natuurlijk alle internet tv), maar toen we een paar maanden terug de ‘oude’ flatscreen tv van mijn moeder kregen hebben we toch maar een abonnement erbij genomen. En ik vind het echt zo relaxed! Gewoon een afstandsbediening kunnen gebruiken en lekker zappen en actualiteitenprogramma’s makkelijk meepakken, ik ben wel weer tv fan eigenlijk.

1 like

Naar het vliegveld en dan terug naar huis!

2 likes

En barbecuen :sunglasses:

1 like