Geen vriend(in), maar op een gegeven moment wel een denkbeeldige bitch genaamd Antoinette waarmee ik ruzie maakte Ik was toen nog wel erg jong. Geen idee waarom ze Antoinette heette trouwens.
Omg dit is te grappig mijn marketing docent heeft echt zo vaak Linda als voorbeeld gebruikt, omdat het zo een specifieke doelgroep had(precies zo in de omschrijving) maar nu kijk ik naar de link en hij is dus schrijver van het marketing boek van deze uitgeven(met de naam in je link )
Ik had er zelfs drie. Kola, Krish en Bain. En het gebeurde regelmatig dat we ergens heen gingen en ik opeens begon te schreeuwen omdat Ă©Ă©n van de drie nog thuis was, dan moesten we terug om hem op te halen. Of dat mijn moeder meerdere keren per dag de deur voor ze open moest doen haha heeft ze best een dagtaak aan gehad volgens mij. Maar meestal zaten ze gewoon in de appelboom in onze achtertuin.
Edit: Het raarste aan het hele gebeuren is dat het volwassen mannen waren.
Ja, een vriendin werkte daar en ik zocht vakantiewerk. Dus dat was snel geregeld.
Hahaha âmeestal zaten ze gewoon in de appelboomâ. Heerlijk!! Ik zie het al helemaal voor me, 3 volwassen kerels in een boom.
Kun je je dit zelf nog goed herinneren? Of alleen van verhalen? Ik vind het jammer dat ik me mijn denkbeeldige zeehondje dus niet meer kan herinneren.
Ik had toen ik een jaar of drie was verschillende denkbeeldige vriendjes, ze heetten Milja, Kenneth en Michiel en ze hadden een opa (Alexander) die vuurtorenwachter was en daar beleefden we mooie avonturen mee. Word er soms nog mee geplaagd haha
Ik woon best dicht bij Schiphol dus beter van niet.
Plus ik wil geen vogelschijt op mijn lakens.
@NInja
Ik vraag het altijd of ik maak een soort âmag ik hier zitten gebaarâ omdat het natuurlijk altijd kan dat die plek al bezet is maar iemand even naar de wc is oid. Ik vind het ook heel raar om wel naast iemand te zitten en geen contact te maken. Ik zeg ook altijd gedag als ik ga.
Misschien is dit juist raar? Gezien de uitkomst van je poll denk ik dat ik de enige ben haha.
(Niemand zegt ooit nee overigens.)
Ja! Vroeger woonde er in de flat waar die van ons op uitkeek een hele familie konijnen. Met vier van hen was ik bevriend en zij kwamen ook regelmatig bij mij thuis op bezoek.
Ik kon nog op twee van hun namen komen, maar ik heb net even in mijn fotoboek van toen ik jong was (waarin mijn moeder hele verhalen over mij schreef) gekeken, en daar stonden ze alle vier met voor- en achternaam in genoemd!
Als je een shirt koopt, hoelang verwacht je het dan over het algemeen te dragen?
- korter dan 1 jaar
- 1-2 jaar
- 3-4 jaar
- 5-10 jaar
- langer dan 10 jaar
0 stemmers
Heb je een smart tv?
- Ja super fijn
- Ja maar gebruik niks smarts
- Nee maar wil ik wel
- Nee ugh
0 stemmers
Ik heb net mn YouTube account aan mn tv gekoppeld en het is chill haha
O en context bij de vraag:
Mn vader had een tijd terug een super dure tv gekocht, een paar maanden later besloot hij dat hij geen tv meer in huis wilde hebben
Als deze nu stuk zou gaan, zou ik echt een minimale tv kunnen kopen en slecht gaan
Ik gebruik liever een âextern dingâ zoals een playstation of een chromecast. Heb het idee dat bij smart tvâs die apps het op een gegeven moment niet meer doen.
Ik heb geen smart tv met apps enzo op de tv, maar kan via kpn wel Netflix en YouTube kijken dus vind dat ook heel fijn.
Ja ik heb dus een Smart tv, maar later nog een chromecast aangeschaft en dat werkt veel makkelijker en sneller vind ik
Kun jij het horen als je buren plassen?
- Ja, ik hoor het geklater in de pot
- Nee wtf??!
0 stemmers
Maar alleen als ik zelf op de wc zit, die zitten naast elkaar en dan kun je zelfs met elkaar praten denk ik.
Haha ja en vooral 's nachts. Overdag meestal alleen als ze in recht in het water richten. De afvoerbuis van hun wc loopt ook nog half door onze wc, dus denk dat het daardoor komt dat het zo gehorig is.
Ja dit is echt zo. Onze smart tv is dusdanig verouderd dat we de apps niet meer kunnen updaten, super suf.
Ik hoor mijn buren niet plassen maar ik hoor wel hun piepende wcrolhouder. Dat ding maakt echt lawaaaai, beter smeren ze er een keer wd40 op of zo.