Stel je persoonlijke vraag #8

Hier is het bewolkt en vies benauwd bah

Nee, te warm.

3 likes

Dit kan natuurlijk ook nog! Sorry, beetje vanuit mijn eigen perceptie bedacht
 ik kan 'm nu niet meer aanpassen, want dan zijn alle stemmen weg.

Als jij naast iemand gaat zitten in de bus of trein, vraag je dan eerst of je naast diegene mag zitten?

• Nee dat slaat nergens op
  • Dat durf ik niet dus hoop altijd dat er ergens een lege stoel is
  • Alleen als diegene een tas naast zich heeft liggen
  • Soms wel en soms niet
  • Ja altijd

0 stemmers

Iemand vroeg dat aan me in de trein, maar ik vond het vreemd, omdat de stoel gewoon leeg was haha, ik zou niet gauw zeggen ‘nee dat mag niet’

Als je moet kiezen tussen de volgende dingen om de komende tijd (extra) aan te werken, om zo op dat vlak bepaalde veranderingen te bewerkstelligen, wat zou je dan kiezen?
Bij werk kun je bijvoorbeeld denken aan hard werken voor een promotie of een nieuwe baan vinden.

• Werk
    • Studie
    • Sociale contacten
    • Hobby’s
    • Sport
    • Gezondheid
    • Liefde
    • Geloof/spiritualiteit
    • Anders

0 stemmers

Alleen als er een tas ligt, soms. Maar dan schuif ik er al bijna op en is het meer een teken van ‘haal je tas even weg want ik ga/wil hier zitten’.

3 likes

Er ging een keer iemand pontificaal OP mijn tas zitten. Mijn banaan was toen geplet en ik was boos.

13 likes

Mijn moeder doet dit dus ook en ik vind dat zo kut. Ik vraag altijd of die tas ff weg kan, kill them with kindness. Maar mn moeder gaat er liever met een gestrekt been in

2 likes

Ja zo voelt het ook echt, alsof je ruzie zoekt ofzo? Kijk, ik vind het ook aso als de trein oid helemaal vol is en mensen laten hun tas liggen. Maar misschien is iemand wel lekker aan het dromen ofzo en heeft er even geen erg in. Of net een moeilijk gesprek gehad en is er met diens hoofd niet bij. En als het niet vol is, dan laat ik hem ook liggen want ik heb gewoon liever dat ze ergens anders gaan zitten :see_no_evil:

10 likes

Ik vond dit wel grappig.

39 likes

Daarom ben ik hier zo tegen :mad:

5 likes

Alleen in de internationale trein als ik naar NL of weer naar huis ga en te skeer was om een plek te reserveren, kan er dan nog wel inkomen dat de plek toevallig bezet is en diegene net even naar de restauratiewagen is oid. Anders niet, als een plek vrij is mag ik er zitten, ik betaal toch gewoon hetzelfde als diegene waar ik naast ga zitten? Als er een tas ligt zeg ik meestal alleen “Pardon” met een blik op de plek en dan halen mensen die wel weg.

1 like

Ik heb twee keer via een uitzendbureau gewerkt, en dat was allebei omdat ik al een baan gevonden had en ik kon kiezen tussen werken via het uitzendbureau en werken als zzp’er.

Ik ben ook via een uitzendbureau aan een baan gekomen, gedetacheerd. Vervolgens in dienst getreden bij het bedrijf waar ik eerst gedetacheerd zat.

Zelf bij het bedrijf binnen komen was bijna niet te doen.

Ja, al heeft het niet mijn voorkeur. Helaas is dat soms wel de makkelijkste manier om tijdelijk werk te vinden. Maar de beste (bij)banen vond ik toch gewoon via de website van bepaalde bedrijven of via social media.

Had jij als kind een imaginary friend?

• Ja (vertel wat/wie!)
  • Ja, en die heb ik nog steeds (wederom, vertel!)
  • Nee

0 stemmers

Volgens mijn moeder heb ik dus meer dan een jaar rondgelopen met een imaginary friend. Een mini zeehondje die ik in mijn knuist vasthield. :sweat_smile: Ik was daar blijkbaar zo vasthoudend in dat ik urenlang iets anders kon spelen maar ik nog steeds mijn vuist dichthield omdat het zeehondje er anders uit ging. Ze is zelfs een keer met me naar de dokter geweest omdat ze bang was dat mijn hand zou vergroeien hahaha! Ben benieuwd of ik de enige weirdo ben / was

17 likes

Ik niet, maar mijn broer had wel een denkbeeldig (jeetje ik moest het woord opzoeken, ik schreef eerst verbeeldend :p) vriendje! Volgens mij ruim een jaar.

1 like

Niet echt eentje die ik zelf had verzonnen, maar ik praatte vroeger tegen boekpersonages. :’) Harry was echt mijn beste vriend.

6 likes

Ik wilde als kind altijd altijd een denkbeeldig vriendje, want ik had een boek gelezen waarin iemand dat had en dat vond ik zooo bijzonder. Maar ik had niet genoeg fantasie geloof ik en was er een beetje te nuchter voor om heel actief te doen alsof ik die vriend had haha. Dus toen heb ik het maar gelaten. Ik praatte wel tegen en ‘met’ mn knuffels enzo maar dat telt niet denk ik?

6 likes

Nee spelen met of praten tegen knuffels, Barbies etc telt niet mee! Bedoel echt een niet-bestaand vriendje die alleen jijzelf kon zien.