Stel je persoonlijke vraag #8

Nee, ik scheer mijn benen nooit :slight_smile:

1 like

Wauw commitment

1 like

@voortaan @GroenTakje die heeft een hele sterke goede reden: naar aanleiding van een post waarin ik vertelde dat ik drie taartjes had gegeten (en die heb ik er zelf niet neergezet).

1 like

Haha letterlijk vanochtend mn benen geschoren voor het eerst sinds een half jaar ofzo

Oh ik scheer mijn benen en oksels ook elke dag! Als ik het een dag ben vergeten, voelt dat echt naar. Ik vind het ook 0 moeite eigenlijk, doordat ik het zo vaak doe, kan ik het met mijn ogen dicht en heb ik nooit wondjes.

2 likes

Ik kan niet stemmen bij de eerste poll!

ja oksels doe ik ook iedere dag! is echt in 2 seconden gebeurd

1 like

Neem je iets mee als je naar het toilet gaat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat neem je dan mee?

• Telefoon
  • Tablet
  • Tijdschrift
  • Krant

0 stemmers

Hoelang zit je op het toilet?

• 0-5 min
  • 5-10 min
  • 10-15 min
  • Langer dan 15 min

0 stemmers

De grote boodschap leg ik

• 's-ochtends
  • 's-middags
  • 's-avonds

0 stemmers

Nr. 2 :poop:

• kan ik alleen als ik thuis ben.
  • kan ik overal.

0 stemmers

Uh zijn er mensen die hun grote boodschap altijd op hetzelfde moment van de dag doen? Ik ga gewoon als ik moet?

29 likes

Ik neem dan een nieuwe toiletrol mee omdat andere mensen die vergeten op te hangen :wink:

Sommige mensen hebben volgens mij echt zo een ritme. Als in 's ochtends wakker worden, koffie drinken en naar de wc voor nr 2. Ik heb hetzelfde als jij haha :joy:

4 likes

Weet ik niet? Maar ik ga altijd 's ochtends. Dat is onderdeel van mijn ochtendritueel haha.

1 like

Ik moet twee keer op een dag, dus ‘s ochtend en ‘s avonds. :slight_smile: Lekker tmi, maar die optie kon ik niet geven.

Wauw dat is echt nieuw voor mij. Maar dan hoef je dus ook nooit 2x op een dag? Wat een interessante ontdekking dit :stuck_out_tongue:

1 like

En ik vaker op een dag. Niet maar één keer. Ik ga vaak wel 3x eigenlijk. En dan vaak wel 's ochtends 2x maar overdag kan ik zo ook nog een paar keen gaan. Afhankelijk van hoe mijn dag eruit ziet.

1 like

:woman_shrugging::woman_shrugging::woman_shrugging::woman_shrugging: weet ik niet

9 likes

Ik bedoelde het niet per se naar jou hoor! Als jij het een mooi gebaar/cadeau vindt, dan gewoon lekker erom vragen en ik kan me voorstellen dat het een mooie herinnering is. Ik bedoelde meer dat het me verbaasde dat dit gebruikelijk is. Ik heb geen kinderen dus ik weet niet wat je behoefte daarna is, maar ik kan me voorstellen dat ik liever een bon krijg voor een wekelijkse massage ofzo haha Maar ik ben een beetje vreemd met spullen, ik word ook verdrietig als ik bloemen krijg omdat ze zo snel dood gaan :sweat_smile:

1 like

Vind je het lekker weer vandaag?

• Ja!
  • Ja, maar mag meer zon.
  • Ja, maar mag minder wind.
  • Ja, maar nog te koud.
  • Nee.

0 stemmers

hahaha baarvis

13 likes

9 van de 10 keer moet ik 's ochtends kakken als ik wakker word. Daarna ga ik douchen, aankleden etc. Benen scheren misschien 1 keer in de week. Heb gelukkig alleen beenhaar op m’n scheenbenen. En de rest is niet aanwezig of miss 2 mm lang.