Haha nou dit gaat bij mij nog wel eens mis hoor, ik heb pas geleden keihard Kendrick Lamar op m’n werk geblast omdat mijn computer ZEI dat hij met m’n bluetoothkoptelefoon was verbonden, maar blijkbaar vond m’n telefoon ook nog dat 'ie verbonden was en was die echt verbonden, dus toen ik m’n muziek aanzette kwam dat gewoon uit de speaker van m’n laptop.
Ja met meerdere apparaten. Ik heb ook wel eens dat mijn bluetooth speaker geen geluid geeft en mijn koptelefoon nog aan staat en het daar door afgespeeld wordt
Nee, ik luister geen muziek in het openbaar.
Ja, standaard als ik mijn bed verschoon! Ik haal mijn dekbed dan 's morgens uit de hoes en laat hem de hele dag luchten. 's Avonds voor het slapen maak ik mijn bed dan weer op.
Ik vind anoniem zelf altijd fijner
Anoniem is voor watjes. Het is toch leuk om te zien wat anderen stemmen. Als het een heftig onderwerp is, snap ik het overigens wel.
Proud to be a watje
Hahaha sorry dat ik je relatie verpest heb
De term baargoud/pushpresent vind ik ook zo fout dat t grappig wordt
Ik heb wel het idee dat het “normaler” is bij expats (tenminste hoorde ik van een expat vriendin). Maar aangezien ik de afgelopen 7 maanden daar aan heb geroken vind ik helemaal dat ik het verdient heb
Ik probeer het trouwens niet goed te praten oid dat ik wel een sierraad wil haha lijkt misschien wel zo ben voornamelijk erg blij met zowel baby als goud
@Saturnus baargoud verjaard niet en nu kan je in 1x voor de set gaan, oorbellen, armband, ring en ketting
😇😇😇😂😂😂😂Wat is het opeens dat mensen dubbele/driedubbele/vierdubbele emoji gebruiken? Ik zie het steeds vaker en vraag me af waar dit vandaan komt.
Als ik echt de deur niet uit hoef, dan is het all day chillings in mijn pyjama/joggingbroek/badjas. Ik plan dat echt altijd bewust met boodschappen en het vuilnis buiten zetten zodat ik op chilldagen de deur niet uit hoef. Echt heerlijk vind ik dat. Ik vind het echt knap dat je iedere dag meerdere keren de deur uitgaat. Deze lazy ass hier, heeft daar niet echt de discipline voor als het niet noodzakelijk is
Ik las de hele tijd ‘baardgoud’. Ik vroeg me al af wat een baard hiermee te maken had en of het dan alleen was als de man een baard had (?), maar nu lees ik dat het ‘baargoud’ is Stuk duidelijker, maar ook echt een lelijk woord joh
Ja en dit is ook al een tiental keren gebeurd
Edit: waarbij 1x in de trein waarna er een genante discussie losbarstte OVER mij, met de vraag of ik nou wél of niet volkomen asociaal was. Er was een team pro en tegen mij.
Heb er toen nog over gepost, wat een schaamtelijk moment zeg
Hahaha ja ik zou dat dus niet kunnen! Sterker nog, jaloers dat je dat kan. Lijkt me soms ook best eens lekker
@degas jij hebt ook drie taartjes in je titel!
Kut ik stemde per ongeluk bij benen scheren, ik doe het gewoon een keer ind e paar weken/maanden als ik m’n bed verschoon en verder niet echt regelmatig haha.
Geschoren benen in combinatie met een net verschoond bed: beste gevoel dat er is
@HvO Ik scheer mijn benen zeker niet altijd, maar het is ook weer niet 3 maanden geleden
Ik mis het antwoord “Nee, ik ben te lui om mijn benen te scheren” bij de eerste vraag. Laatste keer dat ik ze heb onthaard was toen ik naar een bruiloft ging een maand of 9 geleden.
Ik vind geschoren benen hebben echt een vreselijk gevoel (zeker als ze per ongeluk tegen elkaar aankomen, brrrr). Toch komt elk jaar wel weer dat moment waarop ik vind dat ik m’n benen moet scheren omdat het nou eenmaal ‘moet’. Als ik op vakantie ben in de natuur, dan scheer ik mijn benen eigenlijk nooit, maar als ik hier in de stad loop dan doe ik dat toch als vanzelf wel weer. Eigenlijk wil ik het niet doen, maar dat vind ik dan ook weer een stap te ver ofzo
Geen optie voor: hoef ik niet te doen want geen haar op mijn benen
Ik heb ze vorige week geschoren en zit nu nog met een paar wondjes omdat ik een amateur scheerder ben dus ik rock gewoon mijn stoppels
ik scheer m’n benen iedere dag werkkleding bestaat uit een knielange jurk dus vind het dan niet chill om met ongeschoren benen rond te lopen, ook al heb ik hele lichtblonde haartjes. gewoon heerlijke gladde benen iedere dag, love ittt