Ik vind het opzich fijn dat er dagen zijn waarop iedereen vrij is, maar wat mij betreft hoeft dit alleen met kerst, oud en nieuw, en Pasen. Alle andere vrije dagen zijn eigenlijk te kort op elkaar. Dan heb ik liever een dag extra vrij in oktober bijvoorbeeld. Koningsdag, Pasen, Hemelvaart en Pinksteren volgen namelijk heel kort op elkaar.
Hoeveel dagen per week ben jij meestal de hele dag thuis? (Het vuil buiten zetten telt niet als echt naar buiten gaan, boodschappen doen wel)
Meerkeuze voor de mensen bij wie het fluctueert en anoniem voor degenen die dat prettig vinden.
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Ik meestal 1 dag maar ik ben altijd heel blij als het 2 dagen kan!
Ligt er ook aan hoe vaak ze een feestje geven vind ik. Als dat maar heel af en toe is zou ik niet klagen.
Dat verschilt echt gigantisch bij mij. Ik heb weken waarbij ik iedere dag naar buiten ga en zelfs maar een paar uur thuis ben, maar ook wel eens weken waarbij ik 4 dagen de hele dag thuis blijf en de vijfde dag enkel naar buiten ga voor boodschappen. En ik vind het zalig.
Ik kan me echt niet herinneren dat ik de hele dag thuis ben gebleven, misschien als kind toen ik ziek was? Maar de laatste 10 jaar ga ik elke dag wel 1 of 2 keer naar buiten.
Ik vind het stom (een kind baren is niet een gunst die ik mijn man verleen en ik vind het woord zoooo kut hahah). Ik vroeg net voor de grap aan mijn vriend of hij al wel heeft nagedacht over wat hij mij als baargoud zou geven als we een kind krijgen en ik denk dat het nu uit is.
Hang jij je dekens wel eens uit het raam/buiten/op het balkon/oid? (Anoniem)
- Ja, elke week! Lekker laten luchten.
- Ja, soms. Als ik eraan denk.
- Nee, waarom?
0 stemmers
Niet âwaaromâ, want dat begrijp ik heel goed, maar heb er gewoon geen mogelijkheid toe haha. Dus gewoon âNeeâ
Oh oh wat was dat een trauma in mijn jonge tienerjaren. Mijn ouders wilde dat ik de vaccinatie zou gaan halen voor baarmoederhalskanker, maar ik had gelezen dat dat alleen mocht op het moment dat je nog maagd was. Ik was helemaal bang dat ik dan misschien wel iets zou krijgen, als ik die prik zou gaan halen en geen maagd meer was. Dus opgebiecht aan mijn ouders dat ik al seks had, ik was net 15. Mijn ouders in schock omdat ze me zo jong vonden, etc etc.
Dus wel verteld, maar voor mijn gevoel toen noodgedwongen hahaha
Waarom is dit anoniem? Moet ik me schamen dat ik dat nooit doe, want ik heb me hier nog nooit druk om gemaakt haha
Ja hahaha, nu lach ik erom, maar toen als jong onzeker meisje was het echt afschuwelijk!
Ben je ook altijd bang dat er muziek uit je mobiel komt ipv je oortjes als je in het openbaar muziek luistert? Dus dat andere mensen ook mee kunnen luisteren.
- Ja en ik heb oortjes/koptelefoon met draad
- Ja en ik heb draadloze oortjes/koptelefoon
- Nee en ik heb oortjes/koptelefoon met draad
- Nee en ik heb draadloze oortjes/koptelefoon
0 stemmers
Ik hang een handdoek over de balkonrand en dan hang ik daar het dekbed overheen.
Maar mijn vriend vindt dit stom (die ligt meestal in bed op de momenten dat ik er uit ben, dus die heeft hem dan juist nodig) dus ik doe het nu eigenlijk zelden.
Na een aantal gĂȘnante momenten kies ik altijd voor een sociaal geaccepteerd nummer om als eerst af te spelen en doe ik mn oortjes pas in als de muziek loopt en ik hoor dat het niet uit mn telefoon komt
Doe ik ook en het heeft me best vaak gered
DE reden waarom ik geen draadloze koptelefoon/oortjes wil
Ik ben zelfs bang dat mensen dingen door mijn koptelefoon heen horen (kan helemaal niet), maarja ik luister best wel vaak boeken met heel veel seks in het OV. Better safe than sorry
Ik heb dan nog vier baargouden tegoed? Denk je dat ik daar nog aanspraak op kan maken?
Ik vind het idee van bedanken wel mooi. Je hebt immers een kind gemaakt en gebaard en je man/vriend heeft daar relatief weinig voor gedaan. Maar moet dat dan met een cadeau per se? Er zijn wat mij betreft zoveel mooiere manieren om dankbaarheid te tonen dan een sieraad geven.
Ik kan op mijn telefoon zien of mijn koptelefoon verbinding heeft. Dus kan weinig mis gaan.
Ik heb wel een keer gehad dat ik mijn oordopjes niet in mijn telefoon had gestoken en ik muziek afspeelde. Lekker boeiend, kan gebeuren toch. Dus bang, nee.
Slim!
Maar ik zou dat vergeten te checken want zo ben ik haha. En ik vertrouw mijn telefoon niet (of eigenlijk mijn eigen omgang met technologie niet)