Aah haha dit vind ik zo leuk!! Wat lief
Hoe ‘invalide’ is diegene tegen die tijd? Want hou er rekening mee dat je tijdens een vliegreis of allerlei hulp moet bijreserveren, of alsnog hele stukken moet lopen, en dat ‘rolstoeltoegankelijk’ in dat soort landen ook wel eens dit betekent, als je diegene elke ochtend en avond naar de vijfde verdieping moet duwen ben je zuur.
Maar ik denk als je een beetje een goed-gereviewed all-inclusive hotel boekt dat je daar verder niet buiten hoeft te komen (wij kwamen vroeger ook meestal niet meer dan 500meter buiten de all-inclusive resorts in Turkije).
Wat eet je liever?
- ‘Gewone’ pasta
- Volkoren pasta
- Ik lust geen pasta
0 stemmers
Voor de singles:
Gebruik je een dating app?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, welke?
- Tinder
- Happn
- Inner circle
- Bumble
- Badoo
- Anders
0 stemmers
Kut terwijl ik scrollde drukte ik per ongeluk en nu heb ik gestemd terwijl de poll niet voor mij bedoeld is sorry
Heb nu even een pauze maar heb op ja gestemd omdat ik het wel eens gebruik(t heb).
Anders: OkCupid
Had jij vroeger crackle nagellak?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En een matte topcoat?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En een confetti topcoat?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Glow in the dark?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn Hemelvaartsdag was/is
- Chill
- Matig
- Stom
0 stemmers
ah matig is echt een goede beschrijving van mijn dag. Mijn opa gebruikte dat altijd als hij iets te eten kreeg wat goed was maar niet geweldig, hoe smaakte het? matig.
En magnetische nagellak?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doen mensen eigenlijk iets speciaals deze dag? Ik ben in Mn eentje aan het netflixen en lezen en het is wel prima, maar zijn er mensen speciale dingen aan het doen dan?
Ja gezellig met het hele gezin naar de woonboulevard natuurlijk
Ik heb gestemd voor minder dan een jaar. Ik hoop altijd dat ik er 2 jaar mee kan doen, maar afgelopen jaar heb ik er al 3 gehad omdat ik telefoons op den duur altijd of op de tegels of in de wc laat vallen.
Echt dom, heb deze nu bijna een jaar dus hoop dat ie t nog even volhoudt.
Hier in de buurt is er altijd een soort van open dag bij verschillende boerderijen. Dus ik heb samen met m’n kind lammetjes geknuffeld, koeien geaaid en m’n koelkast gevuld met verse producten van de boerderij.
Sinds ik fulltime werk kan ik feestdagen (heb wel verlof moeten nemen) veel meer waarderen. Heb echt een super chille dag gehad
Wat zou je liever willen?
- Dat alle vaste Nederlandse feestdagen waarop je vrij bent worden afgeschaft, maar deze dagen krijg je dan als extra vakantiedagen/uren, zodat je kan vrij nemen wanneer je wil.
- Dat sommige feestdagen wel blijven bestaan op een vaste dag (welke?), maar dat andere dagen gewoon extra vakantieuren worden, zelf te besteden.
- Dat alles blijft zoals het is.
- Anders. (Wat dan?)
0 stemmers
Ik vind het fijn om met Kerst, Pasen en Oud en Nieuw vrij te krijgen. De rest vind ik niet zo bijzonder.
Dat het blijft zoals het is, maar wel: als het in een weekend valt alsnog vrij net als in België en bevrijdingsdag gewoon elk jaar vrij (waarom maar eens in de vijf jaar??). En dag van de arbeid heb ik ook meer mee dan hemelvaart/Pinksteren etc