Prima toch, ik doe dat ook en er is nooit iets mee misgegaan. Ik mik gewoon alles in de wasmachine en gebruik ook alleen maar hetzelfde wasprogramma op 40 graden.
Ik heb gestemd op 4 wassen met 2 pers, maar zijn er wel meer denk ik… 1x zwart, 2x handdoeken, 1x beddengoed en 1x gekleurd. Wit doe ik meestal 1x per 2 wk, omdat dat te weinig is voor elke week
Ik ben alleen maar ik doe niet elke week de was. Hier in huis hebben we een kleine trommel maar daarom wil ik hem goed vol hebben haha
Is hier eigenlijk wel eens onderzoek gedaan naar de gemiddelde leeftijd dmv dit topic?
o hahah wat was de uitslag?
Ik heb een machine voor 8 kg, daar gaat veel in. 3 jaar geleden nog een machine voor 5kg gehad. Toen zat ik gemiddeld echt aan meer dan 7 wassen per week. Soms wel 11 wassen
Ik vind eigenlijk ook alleen juli lastig! Maar juist omdat ik weet dat ik juli lastig vind, onthoud ik het weer en weet ik het bij alle 12
Ik moet soms wel de maanden tellen, meestal weet ik april - juni niet meteen.
De was doen is het enige huishoudklusje waar ik van houd. Ik doe per week 1 bonte was à 30°C, 1 was voor ondergoed en handdoeken à 60°C en 1 was beddengoed (40°C) of schoonmaakdoeken etc. (90°C), om en om.
Ik besef heel erg dat dit echt zo’n comment is die alleen voor mezelf interessant is maar ik word er zo zen van dat ik hem alsnog plaats.
Ik was veel te vaak volgens mij. Maar ik heb een hekel aan een overvolle wasmand. Ik was wel pas als ik een machine vol heb trouwens.
Vind jij dat het vaccineren van kinderen wettelijk verplicht moet zijn?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Wow wat wassen mensen hier veel joh. @Saturnus 11 wassen voor hoeveel mensen?
Welke spiergroepen vind je het leukst om te trainen?
- Armen/schouders
- Rug
- Borst
- Buik
- Billen
- Benen
- Ik heb geen voorkeur
- Ik sport niet
0 stemmers
En welke het stomst?
- Armen/schouders
- Rug
- Borst
- Buik
- Billen
- Benen
- Ik heb geen voorkeur
- Ik sport niet
0 stemmers
Maakt me niet heel veel uit maar m’n knieën zijn zo zwak dat ik daarop altijd alles moet aanpassen haha. No squats for me.
@monkeyslut twee personen en twee kinderen. En een 5 kg trommel machine. Daar gingen het beddengoed (200*220> bijvoorbeeld al niet goed in. Dus had ik daar al snel twee ladingen. En dan kinder was. Handdoeken etc. Nu dus een 8 kg trommel en vier kinderen en heb aanzienlijk minder was door de grotere trommel.
Ik zou wel willen dat iedereen zijn kinderen zou vaccineren, maar ik denk dat je zoiets niet kan verplichten omdat dat toch een inbreuk is op de persoonlijke integriteit. Misschien is het beter om te verplichten dat alle kinderen die naar de opvang gaan oid ingeënt moeten zijn.
Voor de mensen die tevreden zijn met hun wasmachine, welk merk is het?
- Bosch
- AEG
- Siemens
- Haier
- Miele
- Samsung
- LG
- Whirlpool
- Anders
- Ik ben niet tevreden over mijn wasmachine
- Ik heb geen wasmachine
0 stemmers
Ik moet een nieuwe wasmachine (en droger) en heb er nul verstand van, dus weet niet wat ik moet kiezen. Als iemand me advies wil geven: ik zoek een machine voor 1 persoon, ongeveer 2 wassen per week, rond de 500 euro (als dat een normale prijs is…)
Het probleem met wetgeving is dat je de twijfels over vaccinaties niet oplost. Ben bang dat als de overheid deze twijfels niet weg neemt, dit negatieve gevolgen kan hebben voor de verhouding tussen staat en deze groep burgers. Het haalt immers een deel van de vrijheid van ouders om keuzes te maken over de gezondheid van hun kinderen weg. De twijfels ontstaan niet slechts vanuit de gedachte dat vaccinaties autisme veroorzaken maar kunnen bijvoorbeeld ook ontstaan omdat er niet genoeg informatie is over de veiligheid van vaccinaties . Ook kan het voor ouders moeilijk zijn om te ontcijferen wat voor informatie juist is, en wat nep is.
Ben zelf pro-vaccinaties, maar het is een complex probleem dat naar mijn mening niet simpel opgelost kan worden door een wet die inentingen verplicht stelt.
Haha ik dacht dat je bedoelde welk getal de maand en welke de dag was en dat moet ik altijd afleiden uit andere dingen (gebruiken op werk Europees en Amerikaans systeem door elkaar)…
Vond t al gek dat ik de enige was
Edit @Briseis ik vind vanuit principieel oogpunt het niet goed om vaccinaties te verplichten maar ik vind mensen die hun kinderen niet laten vaccineren wel taffesdomme lullo’s.
Mijn ouders hebben 20+ jaar een Miele gehad en nu zo’n 10 jaar een Siemens en over beide super tevreden. Het is dat mijn vriend al een wasmachine had, maar anders had ik een Miele of Siemens gekocht.