Stel je persoonlijke vraag #7

We hebben nu 3-4 jaar een Samsung. Op zich wel tevreden mee, maar een gekend probleem is dat je best strikt moet houden aan het gewicht (anders overhit moederbord en draait íe niet meer)… voornamelijk bij “dagelijkse was”! Ik waste ‘normale’ kleren altijd op die functie. Nu wassen we vaker op katoen en dat duurt 3x zo lang -.-"

1 like

Schouders superstom (want zo zwaar), maar armen leuk!

1 like

Ooit als opruimhulp in de bibliotheek gewerkt waar ik boeken terug moest zetten op alfabetische volgorde. Heb ik nu nog profijt van!

14 likes

Ik moet het stukje van het Alfabetlied opzeggen waar de letter in voor komt :joy:. Dus niet het volledige alfabet, maar in dit geval dus “klmnop” en “qrst(uvw)”.

22 likes

Ik doe wel een sport maar niet om spiergroepen te trainen maar gewoon omdat ik het leuk vind.

3 likes

Ik heb altijd moeite met rug en buikspieren dus die oefenen vind ik dan ook meteen niet leuk :’). In mijn benen en armen/schouders zit veel meer kracht me vind het dan automatisch ook leuker, want makkelijker denk ik, om te doen. Sowieso zie ik daar sneller resultaat vanwege mijn vetverdeling dus het loont ook sneller.

Ik doe alleen cardio :flushed:

Ik ook! Later ook veel andere werkzaamheden gaan doen daar (heb er van m’n 15e tot m’n 20e gelopen) maar die lettervolgordes gaan er nooit meer uit

1 like

Het wordt dit weekend boven de 24 graden. Trek jij een rok/korte broek/jurk met een shirtje aan?

• Alleen korte mouwen
  • Ja, lekker blote benen en armen!!!
  • Nee

0 stemmers

Waarschijnlijk wel! Of mijn nieuwe broek met wijde pijpen. Moet wel zin hebben om mijn benen te ontharen :sweat_smile:

2 likes

Nou, ik twijfel best erg! Ga naar een festival en twijfel of ik daar rond kan lopen met een kort rokje en korte mouwen, terwijl het me thuis heel normaal lijkt om te doen

Ik moet werken. :sleepy:

Het moet echt boven de 30 graden worden wil ik een korte broek of rokje aantrekken. Wel culottes of lange jurken trouwens, maar ik houd er helemaal niet van om mijn benen te laten zien, met mijn lilleke klutsknieën en altijd blauwe plekken op mijn schenen… En wel zo snel mogelijk mouwloos, want ik zweet me altijd een ongeluk onder mijn oksels, no matter welke deo ik probeer. Als ik ooit het geld ervoor heb laat ik mijn oksels botoxen.

2 likes

Niet het hele alfabet maar wel :notes: LMNOP :notes: of :notes: HIJK :notes: Dus met zingen maar wel delen opzeggen hahahaha

15 likes

Gaan jullie tijdens de paasdagen sporten?

• Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Ieeeh sporten, zweten jakkiebah

0 stemmers

Mijn sportschool is dicht, anders was ik wel gewoon gegaan.

2 likes

Mijne ook, maar ik twijfel of ik buiten ga hardlopen. Is wel lekker rustig op de weg denk ik

Ik doe heel veel dingen apart wassen. Bijv. mijn werkkleding want daar zitten soms vieze dingen op

1 like

Ik ga wel even hardlopen maandagochtend ja… kan dit weekend ook al niet gaan.

Heb je al gekeken/geinformeerd of botox door je verzekering vergoed wordt? Begreep dat sommige verzekeringen vergoeden met doktersverklaring

1 like