Stel je persoonlijke vraag #7

Mijn moeder trof mijn vader op een zomerse dag liggend in het gras aan, hij lag daar in z’n eentje halfnaakt te zonnen. Ze dacht: ‘zo, dat is een knappe man’ en stapte op hem af.

1. Ik zie nooit knappe mannen zonnend in het gras liggen :cry:
  2. Mocht dat wel zo zijn, dan zou ik er never nooit op af stappen, haha.
67 likes

Ik was in de brugklas zo jaloers op mijn klasgenoten met coole hippe ouders.

Mijn ouders fietsten altijd samen naar de mavo en drie jaar later kregen ze verkering. Mijn vader heeft één keer spacecake op en daar praat hij nu nog over, wanneer het over drugs gaat. Drinken en uitgaan deden ze wel veel, maar dat doen ze nog steeds graag. Mijn vader heeft voor mijn moeder trouwens met slechts één andere vrouw gezoend en dat was (en is) de beste vriendin van mijn moeder :stuck_out_tongue:

Maar ben stiekem wel gewoon heel blij met mijn brave oudertjes :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Oh ik vond het vreselijk te horen dat mijn ouders een halfjaar uit elkaar waren. Mijn vader kon niet meer eten en had extreem liefdesverdriet en mijn moeder deed het niet zoveel?! Ze kregen allebei een andere vriend/vriendin waarbij ze ook allebei direct mee op vakantie zijn gegaan. Ze reden naar Spanje beide Wtf? Toen was mijn moeder nog maar 18. Toen daarna bleek dat ze elkaar toch wel heel leuk vonden en daarom is mijn vader overtuigd dat het HEEL goed is om even uit elkaar te gaan. Ja sure.

13 likes

Zo leuk al die ouder verhalen! Mijn moeder komt uit een heel christelijk gezin en was superbraaf, mijn vader was een punker en werkte als automonteur. Toen mijn moeders auto kapot ging kwam ze bij de garage waar mijn vader werkte, maar ze kon de reparatie niet betalen. Mijn vader vond dat zo sneu dat hij haar auto toen in z’n eigen tijd gemaakt heeft, toen raakten ze bevriend en nam m’n vader m’n moeder mee uit (dat kende ze natuurlijk helemaal niet zo maar ze vond het allemaal heel leuk en spannend) en uiteindelijk heeft zij hem versierd. Mijn moeder is nooit gaan drinken/roken/etc maar ze gingen wel veel uit en ze hadden een bus waar ze ook in konden slapen, waar ze dan in de weekenden samen met de hond overal mee naartoe gingen. Ik vind het vooral leuk dat mijn moeder zo ‘los’ is gekomen dankzij m’n vader

32 likes

Mijn ouders studeerden samen en deelden een kot (kamer) om de kosten te delen. Later dan maar getrouwd, want kwam financieel goed uit, en dan waren er plots 5 kinderen.
Ik heb ze in mijn herinnering nog nooit een kus of iets anders van affectie aan elkaar zien geven en iedere dag knetterende ruzie.

:thumbsup:

Mijn vader en moeder leerden elkaar kennen bij een voetbaltraining van een gedeelde vriend. Mijn moeder zat toe te kijken met een vriendin en mijn vader kwam aangelopen en ging voor hun staan met zijn vriend. Mijn vader hing over de reling en stond dus met zijn rug en ass naar mijn moeder toe. En toen liet hij een mega harde scheet.

So romantic :heart:

48 likes

Ja zelfde hier! Vader had een eigen zaak en werkte 70+ uur per week. Die stond om 4 uur snachts op en was ‘s avonds pas na 6en thuis. Maar nu werkt hij parttime bij een zaak, vooral omdat hij het nog te leuk vindt en OMG nu is hij zoveel relaxter. En met de tijd gewoon een beetje een zacht ei geworden. Dus die band is afgelopen jaren echt beter geworden.

Verder bij mijn ouders ook geen mega spannend liefdesverhaal. Mijn vader is wel heel impulsief eerder getrouwd geweest met een andere vrouw, maar dat heeft nog geen jaar geduurd. Zij zijn ook echt als vrienden uit elkaar gegaan (hoe knap!). Het was bij m’n ouders wel echt meteen raak. Ze zijn na 3 maanden samen gaan wonen en zijn nog steeds echt heel leuk samen! En ze waren geen échte hippies ofzo. M’n vader reed wel op zn brommer Europa door met vrienden en beleefde daar toffe avonturen. Maar ze waren allebei ook heel erg sportief dus vooral daar meer mee bezig dan drank en drugs enzo.

1 like
  • Raketje
  • Splitje
  • Perenijsje

0 stemmers

• Waterijs
  • Schepijs
  • Softijs

0 stemmers

Ik vind schepijs en softijs allebei lekker! Dan ga ik maar voor schepijs met heel veel slagroom en een wafeltje!

Schepijs alleen als het van een echt goede ijscoboer is.

Waterijs all day every day.

5 likes

Ja ik kan zo een hele zak vrieslollies opeten.

2 likes

Mijn vader was (is) cool.
16 jaar oud, best wel knap en hij was DJ. Leerde mn tante kennen. Destijds 12 jaar oud, uiteraard gelogen over dr leeftijd en zag er echt 1 op 1 uit als Brooke Shields in the Blue Lagoon, bloedmooie meid. Na 2 weken verkering ging mn moeder een keer mee naar het zwembad, 14 jaar oud, mollig, piekhaar, brilletje. Toen heeft ie de hele dag zo hard gelachen en plezier gehad met haar én kwam ie erachter dat mn tante helemaal geen 15 was, zoals ze had gezegd. Einde van de dag was de verkering uit en de dag erna stond ie voor de deur voor mn moeder om dr mee uit te vragen.
Onafscheidelijk sindsdien en 3 jaar later samen naar de andere kant van het land verhuisd en nog 2 jaar later getrouwd, omdat ik onderweg was.
Huis gekocht daar dan maar, inmiddels samen terug verhuisd naar hun geboorteplaats en nog steeds vies gelukkig en lief samen.

65 likes

Ik neem bijna altijd een tas van een andere supermarkt mee, zodat ze weten dat ik het tasje zelf al had (bij dezelfde vragen ze altijd of er al voor betaald/ gescand is).

6 likes

Als je vissticks eet of vroeger at, hoeveel eet/at je er dan?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Dit is echt een fantastisch verhaal. Zo jong als ze ook nog waren en dan nu nog zo gek op elkaar. Het kan dus wel!! :biggrin:

Wij mochten er altijd maar 2, want er zaten er 10 in een pak, dus 2 voor iedereen :sob:

3 likes

Ik doe een onderzoekje :nerd_face:

Ik heb een huishouden van 1 persoon en ik doe per week gemiddeld:

• 1 was
  • 2 wassen
  • 3 wassen
  • 4 wassen
  • 5 wassen
  • 6 wassen
  • 7 wassen
  • Meer dan 7 wassen
  • Ik heb hier per ongeluk op gestemd!

0 stemmers

Ik heb een huishouden van 2 personen en we doen per week gemiddeld:

• 1 was
  • 2 wassen
  • 3 wassen
  • 4 wassen
  • 5 wassen
  • 6 wassen
  • 7 wassen
  • Meer dan 7 wassen

0 stemmers

Ik heb een huishouden van 3 of meer personen en we doen per week gemiddeld:

• 1 was
  • 2 wassen
  • 3 wassen
  • 4 wassen
  • 5 wassen
  • 6 wassen
  • 7 wassen
  • Meer dan 7 wassen

0 stemmers

God en nu stem ik nog fout op mijn eigen poll :roll_eyes:

Ik zou graag ook gemiddeld aan twee per week zitten, maar ik weet niet hoe? Mijn vriend is een lange gast, dus zijn kleren nemen veel ruimte in. En dan nog één was per week met handdoeken, ondergoed enzo. Dan zit je al snel aan drie of meer :thinking: Hoe doen jullie dat?

Ik doe elke week één keer zwart (bijna al ons ondergoed is zwart en dragen verder allebei niet zoveel kleur dus die zit snel vol), om de week handdoeken (hebben er veel en gebruiken ze meer dan één keer), en in de niet-handdoek weken doe ik of kleur of wit, net waar ik het meest van heb.

2 likes