Hier ben ik ook heel benieuwd naar! Ik heb al wel eens vaker gekeken, maar het is zo duur. Ik hoop echt een keer dat iemand me vertelt welke pasvormen mij mooi staan, zodat ik het zelf ook kan als ik ga shoppen. Zo’n emotionele gebeurtenis is het nu altijd als ik weer eens tot de conclusie kom dat de meeste kleding gewoon niet werkt op mijn lichaam
Ja! Ik hoorde wel niet bij de coole paardenmeisjes maar ik was er wel eentje. Had ook een abonnement op de penny
Eigenlijk de 100m sprint bij atletiek, maar omdat die er niet tussen staat heb ik op surfen gestemd omdat me dat een super gave sport lijkt.
Alleen als ik alleen eet en kook eigenlijk. Als ik samen eet minder
Ja die wilde ik er eigenlijk bij zetten! Toch moeten doen dus.
Waar zal ik een 160x200 boxspring kopen onder de €600
- Beter Bed
- Ikea
- Allebei niet maar wel: (typ hier)
0 stemmers
Heel herkenbaar, ik werd ook heel beroerd wakker na mijn oogoperatie, maar ik mocht niet naar huis voor ik wat had gegeten. Ik kreeg een broodje pure chocoladehagelslag van de zuster en dat was veel te heftig voor mijn maag. Dus in de lobby van het ziekenhuis ben ik naar het toilet gerend en kwam alles er weer uit. Mijn moeder heeft me nog snel de auto in geloodsd omdat ze bang was dat ik anders moest blijven.
Ik ben helemaal blij met mijn bed van Leen Bakker! Niet heel duur maar echt een super bed!
Ik ben een keer IN het schrikdraad gevallen en ik zat een soort van verstrengeld en het duurde best lang tot ik weer op kon staan, man man ik dacht dat ik geëlektrocuteerd werd. Gewoon ook dat je weet dat die klap gaat komen en er op zit te wachten.
Ik vind bíjna alles leuk! Net hoe je het combineert toch.
Als de eerste schoenen een andere kleur waren vond ik ze wel leuk denk ik; maar ik heb echt niksss met geel
Vind je ze zelf allemaal mooi?
En ook: bij anderen (met een andere style) zou ik ze wel leuk (kunnen) vinden, maar het is gewoon niks voor mij(n voeten). Zoals die espradilles. Leuk, maar ik zou het niet snel aandoen.
Same, ik zou geen van die schoenen zelf dragen, maar kan me goed voorstellen dat ze bij anderen superleuk zouden kunnen staan!
Dit valt voor in de categorie vieslekker. Vooral van die net niet gare stukjes. En dan nog wat kaas of jam er in rollen voor het de oven in gaat, echt genieten.
Ja dit! Ze staan hier morgenochtend ook weer op de planning. Met Nutella er in…
Ik denk dat ik het het meest ergerlijk vind dat wat je ook doet ze niet eens een klein beetje op een croissant lijken maar op een drol.
Als ik ze rol, doe ik er altijd die reepjes van Kinder in. Heeeerlijk!
Die foto op de verpakking is ook sowieso niet dat spul wat erin zit, maar gewoon een normale croissant van de bakker
Want zo komen ze er nooooit uit te zien helaas