Hahaha Ik dacht ook gelijk na elke stem : o shit heb blijkbaar echt een wanstaltige smaak want vind de helft oprecht nog leuk hahah
Ik heb ze atm in de oven zitten omdat mijn broer twee blikken had opengetrokken en de helft van het deeg in de koelkast had gedumpt. Ik vond dat ze op moesten want anders was het zonde maar ze zien er echt zwaar mislukt en klef uit
Even omdat ik hier zelf wel vaker mee zit : heb jij wel eens met dit weer dat je denkt, ik heb eigenlijk gewoon zin om binnen even serie te kijken, maar het is zo mooi weer “dat dat zonde is?”.
Concreet de vraag: voel jij je schuldig als je op zo’n mooie dag vooral binnen zit ipv buiten ?
- Ja, dan voel ik me schuldig
- Nee, interesseert me niks
- Anders, namelijk
0 stemmers
Niet om echte croissants te maken.
Wel om een soort kaas-tomatensaus-kruiden-deegfrutsel van te maken!
precies dit heb ik nu. is zulk mooi weer en de meeste wandelroutes hier zijn weer open dus ik moet van mezelf om 14u gaan hiken
Ik heb dus echt hetzelfde. Terwijl ik enerzijds denk, ik moet me niet zo druk maken, het is mijn leven en als ik vrij ben mag ik doen wat ik wil toch? Maar als ik dan binnen zit heb ik het gevoel dat elk zonnestraaltje dat ik mis de beste ooit is en ik dit mis en serie kijken kan altijd nog en dan zit ik straks op een regendag te balen dat ik nu binnen zat. Lekker helder verhaal haha maar zo erg switcht m’n hoofd dan als ik in dubio zit
Het is dat al m’n planten steeds sterven, anders zou ik mezelf een Praline Melk vinden.
Ik heb geen idee wat og’s zijn en wat opzoek zijn naar de tea is
Hoe breng jij je mascara aan?
- Beide ogen met mijn linkerhand
- Beide ogen met mijn rechterhand
- Linkeroog met linkerhand, rechteroog met rechterhand
- Linkeroog met rechterhand, rechteroog met linkerhand
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Moest echt even nadenken hoe ik dat ook alweer doe, haha
Ik heb er niet zo veel mee, maar love paaseitjes zoeken/verstoppen dus dan kom ik gemiddeld uit op wel prima
Heb heel chill met vrienden gebruncht en daarna biertjes gedronken, niet per se anders dan andere weekenden met mooi weer, dus zowel gezellig als wel prima.
Door deze vraag besef ik dat ik echt al een jaar ofzo geen mascara meer draag? Ja misschien een enkele keer, maar eens in de drie maanden zou al veel zijn.
Vond het zoveel gedoe altijd met mijn rommelige wimpers.
Ik doe bij mascara opdoen mijn rechteroog met mijn rechterhand, dan mijn linkeroog ook met rechts, alleen de haartjes aan de kant van mijn neus doe ik bij mijn linkeroog met mijn linkerhand want anders kan ik ze niet goed bereiken.
Deze poll is alleen voor de Nederlanders. Niet voor de belgen.
Zeg jij wel eens ‘asjemenou’?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken je iemand die het wel zegt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, is diegene 65+?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja sorry. Ik heb een discussie met een belgische vriendin @Penny_Lane en zij probeerde een Nederlander na te doen dus ze zei ‘asjemenou’. Ze vind dat iets typisch Nederlands, maar ik ken serieus niemand die dat zegt.
Dus even voor de wetenschap.
ik ook haha, eet het ook elke ochtend. Wel met amandelmelk, met gewone melk lijkt met me veel minder lekker. Vandaag had ik een uitgebreid paas ontbijt met scones en bagels en vanalles maar stiekem miste ik mn havermout
Voor de mensen die nee hebben gestemd, eet je het dan alsnog wel, of was het een eens maar nooit weer actie (anoniem)?
- ik eet het alsnog
- het was eens maar nooit weer
0 stemmers