Stel je persoonlijke vraag #7

Dit is zo raar, maar ik wilde precies hetzelfde verhaal schrijven (amandelen en perenijsjes) :scream: Alleen ik vond ze eerst wel lekker maar heb me er misselijk aan gegeten in het ziekenhuis. Het is nu ongeveer 25 jaar later en mijn moeder en broertje vragen me nog elke zomer pesterig WIL JE EEN PERENIJSJE? :smiling_imp::smiling_imp:

1 like

Kut ik heb hierop gestemd maar ik zon niet meer. Mijn huid kan wel erg goed tegen zon en smeer me ook al jaren en jaren niet meer in.

Ik heb heel lang geen komkommer gegeten omdat ik dat een keer at tijdens een buikgriep en het zo in de wc lag. Maar inmiddels eet ik dat gelukkig wel weer. Nu hoef ik nog niks te hebben van zoete snoep nadat ik een keer kotsmisselijk ben geworden van een soort aardbei snoepje.

Pizza met tonijn, olijven en ui (en alles wat iets van die combi wegheeft) en Liuk-ijsjes. Toen ik 6 was heb ik op vakantie eens een heeele dag op een opblaasboot doorgebracht met mijn neven en nichten, om vervolgens bij een pizzeria te eten. 's Avonds voelde ik me heel moe en duizelig… 's nachts viel ik van bovenop het stapelbed van ons vakantiehuisje op mijn hoofd. Ik heb volgens mij DE HELE NACHT overgegeven. In de rit naar het ziekenhuis, in het ziekenhuis, waar ik bibberend en overgevend stil probeerde te blijven omdat er foto’s van mijn hoofd werden gemaakt, tot in de ochtend. Die smaak vergeet ik NOOIT MEER. Gadverdamme.

1 like

Ja hallo, zit je mijn poll te vervuilen! Ik heb er de concentratie niet voor om te zonnen, dus ik doe het ook niet echt. Ondanks mijn bleekheid verbrand ik ook niet snel als ik me vergeet in te smeren. Dat snap ik niet helemaal.

Die heb ik ook! Zit inderdaad heerlijk, perfect als je geen zin hebt je best te doen maar er toch netjes wil uitzien.

1 like

Oke

Van die neppe “fruitsmaak” snoepjes/drankjes. Heb medicatie moeten slikken toen ik jong was met precies dezelfde smaak, sindsdien word ik er echt niet goed van.

Spinazie en een omelet met groenten.

Moest ooit eens overgeven na het eten ervan en krijg het nu echt niet meer binnen. Alhoewel ik pas moest overgeven na spaghetti en dat eet ik nog net zo graag :spaghetti:

Verkeerde topic whoops

Ja, dit herken ik heel erg. Het is net alsof alles al klaar is ik ineens geen/veel minder trek meer heb.

1 like

Heb jij weleens (per ongeluk of expres) schrikdraad aangeraakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Malibu cola :woozy_face::woozy_face::woozy_face:
Is alleen geen eten, dus telt misschien niet echt.

4 likes

Maar je krijgt toch een tik zeg, althans in mijn herinnering. Dat was bij een vriendinnetje en zij vroeg ook nog letterlijk of ik dat wilde voelen. Ik kreeg echt een vreselijke klap en daarom kon o.a. hun labrador niet weg zonder stroom?! Die werd namelijk gek toen die dat zag.

Ja 1000x toen ik nog iedere dag op de manege rondliep

Was jij een paardenmeisje? Grappig, dat had ik bij jou nooit verwacht!

2 likes

Maar dat is vaak omdat ik dan ondertussen teveel snoep (plakjes kaas enzo). Of als ik echt heel laat begin met koken, dan heb ik het ook wel.

Ik rij paard, dus komt af en toe voor. Tipje als je weet dat er een klap op staat: diep bukken als je onder de draad door duikt, stroom op je rug is geen pretje :thumbsdown:

Hahaha ja ik heb ook wel wat drankjes, zo vaak ziek geweest van verschillende dingen.
Verder heb ik me ooit misselijk gegeten aan jellybeans, die eet ik sindsdien nooit meer. En heb heel lang geen Chinees gegeten omdat ik ooit ziek was geworden daarvan. Nu eet ik dat wel weer. Voor frikandel van febo geldt hetzelfde

Als je mag kiezen waar jij als sporter in uit zou willen blinken, wat kies jij dan uit onderstaande lijst?

• Wimbledon winnen
  • Voetbalster in Nederlands elftal
  • Olympisch goud op de 100m vrije slag
  • Eerste solist in een prestigieus balletgezelschap
  • Winnaar van de marathon van New York
  • Top surfer (gesponsord)
  • Hockeyster in Nederlands elftal
  • Niks, laat me met rust. Forever een couch potato.

0 stemmers

1 like