Stel je persoonlijke vraag #7

Ik heb hetzelfde probleem, de jumpsuits die mij passen hebben van die verstelbare bandjes, heb ook die groene met lange pijpen van de c&a die hier gepost werd en die heeft knopen op de bandjes aan de achterkant, ik heb die dan verplaatst zodat die korter zijn en nu is hij goed

1 like

Ik dacht altijd dat ik ze ‘niet kon hebben’, totdat ik een fijn losvallend model met elastiek in de (hoge) taille en fijne zachte niet te dunne stof vond. Hij lijkt heel erg op deze (zelfde winkel en stofje geloof ik) en hij voelt als een pyjama en nu wil ik er 20:

https://www.monki.com/en_eur/clothing/jumpsuits/product.super-soft-wrap-jumpsuit-black.0632267001.html

3 likes

Ik heb ook zoiets, die je ook nog met een riempje rond de taille kan knopen, superfijn. Ik wil echt in die jumpsuits wonen. En als het losvallend i, valt het ook niet zo heel erg op als hij wat lang is bij het lijfstuk.

Ik vind ze erg leuk staan, maar ik heb er een trauma aan overgehouden dat ik een keer dronken op een wc stond en dat ding toen met de grootste moeite uit kreeg. Tegenwoordig ben ik zelden dronken op een wc te vinden, maar toch.

3 likes

Hoe lang kan jij zonnen? Dus gewoon zitten met je volledige lichaam in de zon in de tuin, geen wind, hoogstens een briesje.

• Niet, ik ben een vampier
  • 5 minuten
  • 15 minuten
  • 30 minuten
  • 1 uur
  • Anderhalf uur
  • 2 uur
  • 3 uur
  • 4 uur
  • 5 uur
  • Ik bak heel de dag

0 stemmers

Gebruik je dan ook zonbescherming

• Nee
  • Ja, factor 15
  • Ja, factor 20
  • Ja, factor 30
  • Ja, factor 50
  • Nee, ik smeer me in met olie om zo krokant te worden als een gemiddelde Nel

0 stemmers

2 likes

Ginger problems :cry:

6 likes

Gewoon niet. Vorig jaar kon ik gelukkig een halfuurtje in de zon lopen zonder te verbranden, maar dan moest ik me wel helemaal insmeren, een pet op en in de schaduw lopen.

Meer in de zin van hoe lang vind je het chill. Ik verbrand niet direct (factor 50 life), maar ik kan niet langer dan 5 minuten stilzitten/liggen in de zon, dan ga ik me vervelen.

1 like

Ik ben een echte zonaanbidder, terwijl ik weet hoe slecht het eigenlijk is. Ik smeer me wel vaak en goed in.

Heeft iemand trouwens nog tips tegen dat de scheiding in je haar verbrandt? Ik vind hoofddeksels en sjaaltjes niet fijn, vaak te warm. Mijn haar is niet lang genoeg om vast te doen dus het valt altijd terug in die scheiding. En als je er gewone zonnebrand op doet wordt het zo viezig.

2 likes

Als ik ook maar een minuutje in de zon ben, dan krijgt mijn lichaam het zo ontzettend warm dat ik bijna niet meer kan nadenken. Als ik tegen mensen zeg dat ik het heel snel warm heb, dan lijkt hun dat echt heel chill. Maar het is toch makkelijker om extra kleding en dekentjes te pakken als je het koud hebt dan je uitkleden als het warm is? Aan de laatste zit wel een limiet :stuck_out_tongue:

6 likes

Je hebt speciale spray met factor die bedoeld is voor je haar en hoofdhuid. Gewoon bij Kruidvat te krijgen. Ik ga even een linkje zoeken voor je.

Deze heb ik https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait-spf30-head-hair-protection-spray/p/4330026 Er is een review bij geschreven dat het haar er vet van wordt, maar dit ervaar ik zelf niet eigenlijk. En het ruikt super lekker vind ik!

1 like

Ooh ik had echt geen idee dat dit bestond! Thanks, ook voor de link!
Ik ga het uitproberen :smiley:

1 like

Zelf kaasfondue maken met hulp van een goeie kaasboer is 100x lekkerder maar ook duurder (en iets meer werk). Dus dit is een prima alternatief vind ik voor ff een makkelijk avondje.

5 likes

Is er een bepaald eten wat je door een gebeurtenis niet meer kan eten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ikzelf kan sinds ik aan mijn amandelen geopereerd ben geen perenijsjes meer eten. Ik werd hartstikke beroerd wakker van de narcose en moest meteen overgeven. We mochten pas weg uit het ziekenhuis als we een perenijsje opgegeten hadden en mijn moeder dwong me dus om dat te eten (terwijl ze ook gewoon kon zeggen ‘Houdoe, we nemen d’r mee en jullie stoppen die ijsjes maar in jullie reet’). Nou, sindsdien kan ik dus geen perenijs meer eten. En ja, dat is dus al 19 jaar geleden en ik ben er nog steeds niet overheen :frowning:

3 likes

Zachte wafels doordat ik ze door m’n beugelpijn te vaak heb gegeten. Heb in die periode ook echt alles in de blender gegooid maar ‘t was nooit lekker (goh)

Niks bijzonders eigenlijk, ik heb niks met Pasen behalve paaseitjes vreten.

1 like

Bieten en de ah magnetron stamppot bloemkool-broccoli.

Alles met karamel smaak. Ik ben als kind ooit ziek geworden na het eten van (te veel) paaseitjes met karamel vulling en sinds dien ga ik al bijna over mijn nek als ik weet dat er ergens karamel in zit. Ik kom er ook gewoon niet overheen…

Die laatste is wel heel specifiek :open_mouth:

Toen ik me depri voelde, was dat het enige wat ik at als avondeten, dus wordt echt al misselijk als ik er aan denk. Love bloemkool en broccoli en andere stamppotten wel haha. Het is echt die specifieke magnetronmaaltijd.