Als je van asperges houdt zou ik zeker foelie kopen! Dat gebruik ik standaard als ik asperges kook.
Foelie is dus de gedroogde versie van het vliesje wat om een nootmuskaat zit, heb ze afgelopen herfst vers gezien! Dat rode is dus de foelie
Als je van asperges houdt zou ik zeker foelie kopen! Dat gebruik ik standaard als ik asperges kook.
Foelie is dus de gedroogde versie van het vliesje wat om een nootmuskaat zit, heb ze afgelopen herfst vers gezien! Dat rode is dus de foelie
Vind jij de fuck marry kill vragen leuk om in te vullen?
0 stemmers
Ja heel blij met de kennis. Weet niet of ik anders ook echt zo had gehandeld als ik nu doe. Het ws achteraf heel erg heftig inderdaad, op het moment zelf zo vol adrenaline dat ik echt een robot werd.
In welke houding val je het liefst in slaap?
0 stemmers
Buik en dan zonder kussen en m’n handen op m’n bovenbenen en ondertussen de hele tijd m’n voeten heen en weer schuiven want ik kan die helaas niet stilhouden. Het ziet er iig niet uit maar ligt wel fijn .
Zo lig ik ook! Ik weet ook niet waarom, maar het ligt gewoon lekker om op je handen te liggen.
Hoe laat was jij vandaag wakker?
0 stemmers
Nu net weer, én vannacht om 4:00u toen mijn vriend dronken thuis kwam en zo hard ‘HALLLOOOOOOOO’ riep dat de hele buurt wist dat hij thuis was.
Lekker smakelijk alvast!
Alvast Paas-eten maken voor zo’n 16 personen.
Al een paar uur aan het werk
Heeee ik mis een belangrijke (voor mij) Sporten!!
Winkelen voor een cadeautje voor een vriendin, gerecht koken om mee te nemen naar een potluck etentje met cocktails bij vrienden en proberen tussendoor een ijsje te scoren. Zin an.
Werken
Oh verschrikkelijk! Ik wil er een, maar ze staan me gewoon nooit. Heb er echt al wel tientallen gepast, maar het is het allemaal niet
Ik heb één jumpsuit die mooi staat, verder vaak tevergeefse pogingen gewaagd.
Ik vind het belangrijk dat de taille op juiste plek zit en bij de meeste jumpsuits die ik gepast heb, zat die te laag (bij m’n buik ipv in m’n taille).
Ik heb er twee, maar ze zijn een maat groter dan mijn gebruikelijke maat omdat ik anders een permanente wedgy heb. Heb daardoor ook meer succes met flodderige, korte jumpsuits dan met jumpsuits waar meer model in zit.
Ik draag nooit jumpsuits omdat ze nooit de goede lengte lijken te hebben. Of ik heb een camel toe, of ik heb een enorm decolleté.
Dit heb ik dus ook! Ik weet niet wat voor soort je zoekt, maar ik zie best veel jumpsuits voorbijkomen met een wat strakke bovenkant en dan dat de broek vrij wijd is. Ik denk dat zoiets wel mooi kan staan als je romp korter is in verhouding tot je benen.
Edit: bijvoorbeeld zoiets:
is dit te vreten?
0 stemmers