Het spait mai
Zou fucken en trouwen met die foetus wel legaal zijn? Hahah bedenk me nu; oja nee killen wel inderdaad
Moet jij zeggen Rogelio!
Sowieso met de niet-kroonprins trouwen, heb echt geen zin om koningin te worden.
Kruiden voor 1+1 in bonus! Wat moet Jigglypuff zeker nog kopen voor in haar kruidencollectie? Ik heb al: chili, paprika, gerookte paprika, koriander, tijm, rozemarijn, dragon, curry, uienpoeder, knoflookpoeder, nootmuskaat, zwarte peper, sumac, laurierblaadjes, oregano, basilicum, kaneel, kurkuma, speculaaskruiden, komijn en dat is het ongeveer denk ik. Gotta catch 'em all!
- Gember
- Karwijzaad
- Kruidnagel
- Salieblad
- Selderieblad
- Majoraan
- Kardemom
- Dille
- Bonenkruid
- Venkelzaad
- Selderiezout
- Anijszaad
- Mosterdzaad
- Foelie
- Citroengras
- Cayennepeper
- Bieslook
- Witte peper
- Anders:
- Doe maar normaal, je hebt genoeg kruiden!
0 stemmers
Op zo’n moment is het voor mij dus altijd te laat ben heel blij met de kruiden die ik heb, maar soms heb ik iets niet en denk ik “shit ik moet dit echt nog eens kopen” en dan vergeet ik dat vervolgens.
(Ik ga niet eerst een gerecht zoeken en dan pas boodschappen doen. Heb meestal wel een idee in mijn hoofd en zoek dan op internet vlak voor het eten een recept erbij)
Dat is natuurlijk de meest verantwoorde oplossing! Maar anderzijds denk ik: hey, het is 1+1 Bovendien kook ik graag en vaak plus ik experimenteer ook graag, dus het zal altijd wel van pas komen!
Ja, gedroogde kruiden!
@jigglypuff ja gember is vers echt 10x lekkerder! En citroengras bv zou ik ook vers kopen en in de vriezer flikkeren.
Ik heb alleen ooit AED cursus gedaan en gelukkig nooit hoeven gebruiken
Pas geleden een sessie gehad over hoe om te gaan met verschillende soorten mensen. Er werd ook een test gedeeld waarmee je wordt ingedeeld in een van de acht groepen Nederlanders op basis van je levensinstelling.
Je moet je mail invullen om jouw groep te ontvangen!
*Linkje doet het blijkbaar niet goed, maar op de website staat https://www.motivaction.nl/mentality/het-mentality-model onder het plaatje met de verschillende soorten groepen een link naar waar je de test kan maken!
Tot welke groep behoor jij?
- Traditionele burgerij
- Moderne burgerij
- Nieuwe conservatieven
- Postmaterialisten
- Postmoderne hedonisten
- Gemaksgeoriënteerden
- Opwaarts mobielen
- Kosmopolieten
0 stemmers
Op een schaal van 1 tot en met 5: herken jij jezelf in het profiel?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Kerrie!
Ik had hem opgevat als situaties waar je bijvoorbeeld creatief kan zijn maar ook sportief/netwerken/andere eigenschappen van jezelf
*Weet niet of dit het duidelijker maakt haha
Hoe kan ik die test maken? Als ik op jouw linkje klik, staat dat hij al is ingevuld, maar ik heb de test nooit gemaakt. Ik kan het op die site verder ook niet vinden. (Love testjes en vragenlijsten)
Ik heb potverdorie de hele test ingevuld maar krijg niet de optie om mn e-mailadres in te vullen
Oh echt? Stommm
Link en Dan staat onder het plaatje ‘maak hier de test’ oid
@EleanorRigby oh wat raar. Heb de link in de post maar even aangepast, want lijkt erop dat het blijkbaar een persoonlijke link is? Ik moest aan het begin mijn mail invullen in ieder geval
Collega die een hartstilstand kreeg heb ik moeten reanimeren. Gelukkig heeft degene het gehaald.
Ik kan switchen naar een sportschool die redelijk in de buurt is, maar ik moet dan het hoogste tarief betalen omdat ik officieel geen student ben van de uni waar de school bij hoort. Ik betaal nu €25pm maar moet hier wel flink voor reizen, waardoor ik telkens niet ga. Het prijsverschil is fors.
Wat is voor jou het max. bedrag dat je maandelijks zou uitgeven aan zo’n school? Het is met onbeperkte toegang tot een fitnesszaal en lessen in allerlei sporten. Ik ben geen fitgirl, maar wil gewoon een strakker lijf en af en toe naar de yoga. Thuis lukt dat niet omdat ik een kneus ben.
- €0-10
- €10-20
- €20-30
- €30-40
- €40-50
- €50-60
- €60-70
- Meer dan €70
0 stemmers
Ik heb een zelfde soort probleem, hele test ingevuld en nu pakt hij m’n postcode niet