Ik ga verhuizen
HIER op FF hebben we gewoon seks met wie we trouwen, dit is geen Viva forum.
Met zowel Marry als fuck heb je seks, maar fuck is eenmalig en die hoef je dus nooit meer te zien (en je mag het ontkennen) en Marry fuck je op regelmatige basis en je moet ermee kunnen leven en iedereen weet ervan.
Bootje varen!
Edit: Oh oeps dat valt onder een festival/feest in de stad?
Fuck marry kill: Poetin met een dier style. NIET ANONIEM want dat is het toch nooit als je online iets over Poetin post
Puppy Poetin
Paard Poetin
Paddington beer Poetin
FUCK: FF-style, eenmalig en er daarna gewoon over in het Sekstopic posten want je ziet hem toch nooit meer
- Puppy Poetin
- Paard Poetin
- Paddington beer Poetin
0 stemmers
MARRY: Viva-style, een keer per jaar op zijn verjaardag een vluggertje nadat je jezelf moed hebt ingedronken met een flesje wit, wel in relatie-topics waar anderen over hun leed posten benadrukken dat je zó blij bent dat jíj tenminste een man hebt
- Puppy Poetin
- Paard Poetin
- Paddington beer Poetin
0 stemmers
KILL: ja gewoon doodmaken dus please post er niet over op een forum want dan heeft de politie je zo te pakken
- Puppy Poetin
- Paard Poetin
- Paddington beer Poetin
0 stemmers
Ik vind Paddington beer Poetin heel schattig klinken
Heb echt hard moeten lachen om deze
“Poetin met een dier stijl” sorry ik krijg geen lucht meer van het lachen
Twee vragen:
- WAT
- En waarom
Hij heeft een puppy ja, zover volg ik
Nee maar iedereen heeft wel zo’n darkside crush haha
Ik vind het zelf soms wel vervelend om bij anderen mijn schoenen uit te doen als ze bijv huisdieren hebben. Ik wil geen haren aan m’n sokken hebben, ik vind dat vies en ik vind het ook niet prettig om daar dan sloffen te dragen die elke gast draagt, geef me dan maar plastic zakjes om m’n voeten ofzo.
Mijn gezicht als ik zie dat ik, en @Juuldie, de enige zijn die met Kees van der Staaij naar bed willen:
Ja ik had hetzelfde. Buma is instant kill. Die wil ik niet eens overwegen. Segers vind ik altijd zo netjes. Lijkt me wel een lieve hubby.
Maar ik zou Van der Staaij best een leuke nacht kunnen bezorgen en hem ondertussen wat linkse ideeën bijbrengen.
Eerst de klusjes, daarna extra genieten van je dutje!
Haha thanks. Ik vind het eigenlijk ook best stom en ben al overtuigd dus weg issie
Ah joh maar er zijn ook zo veel dingen die je kan doen. Je kan er ook niet alles in zetten natuurlijk
Hebben jullie ook dat als een member op dit forum haar profielfoto aanpast, je echt weer moet wennen aan wie diegene is? Ik mis bijvoorbeeld de foto van chef Robert bij @Prettyprettyprincess . Ik ga nu overigens door de mand als zij die foto niet had, hahaha!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had idd die foto haha
Ja héél irritant
High five girl
Nu heb je WEER iets anders